![]() |
nutteloos gevoel.....?!
Vrijgevochten doorsnee jongen
Doet het nog zeer heb je nog wel zwakke plekken wanneer huil je weer Psychische praat kleurde je op, maar voor hoe lang blijft je nieuwe wil overeind je wordt wel weer bang Vrijgevochten doorsnee jongen wat is je doel waar gaat je leven nu dan heen nutteloos gevoel.. ----------------------------------------- I pray to see What I need to be What I need to see To be free And to fullfill beeing me -------------------------- Is er iets wat groter is Hetgeen dat ik mis is er een doel voor de pijn of is het simpelweg zijn zwaarder dan alles dragen Ik blijf maar vragen zoekend tot ik zal sterven rede zal alles bederven Is mijn doel te ervaren niet te verklaren? |
1e is mooiig en zo herkenbaar....
andere twee vind ik iets minder, 1e is koel maar beetje pijnlijk omdat ik je zo goed begrijp. *kusje* |
heej toek
eindelijk weer eens gedichtje van jou kom telkens maar kijken maar nee hoor vind ze mooi 2e snap ik erg goed je zegt het mooi/goed 1e en 3e vind ik ook mooi, ze weerspiegelen heel veel van waar je mee bezig bent zoals ik dat weet dan :S kusje |
Mooi! Vooral die eerste en derde :)
Bdw..nutteloss = nutteloos ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |