![]() |
[tekening] van een neger
heb expres de lijnen wat slordig gemaakt
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=71806 *heb ff de broek aangepast* nog nie helemaal tevreden, maar denk al wel wat beter, dank voor advies iig :) |
Citaat:
Was je een beetje geïnspireerd door Pharrell? Door de pet en de oorbel(len). |
die is echt zwaaaaaar dope!
alleen iets aan de benen klopt niet nee.... |
dwergen zijn :cool: tekening ook alleen de "korrelige lijnen en het kleurgebruik vind ik persoonlijk wat minder :)
|
dope man :) achtergrond is koel, vette kleuren, ook voorgrond kleuren zijn goed, en de kerel is goed getekend, vooral z'n rechterhand, z'n pet en z'n hoofd.. maar nu de mindere dingen :p (ik blijf je briljant vinden hoor, tis maar opbouwende kritiek ;))
hij lijkt erg op een primaat, met deze ontzettend korte beentjes :) dat ziet er een beetje raar uit.. verder hou ik niet zo van die slordige lijnen maar das maar een mening.. en verder lijkt het alsof je het borstzakje er later bij hebt getekend (andere kleur).. en in het logo op z'n pet zie je nog wat lichte lijntjes zitten.. maar verder is ie geniaal :p nee maar ik vind vooral de kleuren serieus ontzettend dope (y) |
Echt cool! Het gezicht is errug dope.
Alleen die achtergrond is een beetje stom |
Hehe jep dikke heers! Supervette steil, tof hoofd man! you got a fan!
|
Jij hebt echt een gave stijl, en ik hou normaal absoluut niet van dit soort dingen, dus als zelfs ik het leuk vind, dat zegt wat (y) :p
|
Citaat:
do i need to say more? :) echt heeel d00p! |
wah! erg gaaf, zoals altijd eigelijk:) alleen de beentjes zien er een btje vreemd uit, althans de verhoudingen met het lichaam totaal. Maar verder (y)
|
Nou ja, een reactie?
DOOP!! |
hij is koel, vind alleen die korrelige lijnen en de broek niet zo...voor de rest (Y)
|
Uitermate dope :)
|
doop :p
hij lijkt idd op pharrell, maar ik vind dat hij meer een baggy broek moet hebben :). het gezicht vindik zeer koel. en de achtergrond vind ik niet zo mooi. |
master!!!! :D
met wat heb je het gemaakt? lijkt net paint ofzo. vette karakter, maarja slijm slijm. ik ben eeuwig fan muha :D |
hehe wel doop...alleen die broek vind ik niet zo vet..
|
Cool, lijf komt me alleen wat aapachtig over ;) ...
|
Dat hoofd, die pet en zijn rechter arm(+ hand) zijn echt te dik...
ik irriteer me alleen aan dat borstzakje, ik denk dat dat komt door de dunne lijntjes Offtopic: Heb je er problemen mee als ik dat hoofd in mijn avatar prop? :P |
ok, om de vraagjes ff te beantwoorden:
ik was wat neptunes shit aan t luisteren vandaar die gelijkenissen met pharrel :) het borsdtzakje is nog zwart terwijl de rest van de lijnen donkerbruin zijn, vergeten mee te kleuren, en heb t met metalcreations gemaakt, eigelijk best kut programma :) enne tja.. vinnet geen punt als je m als avatar gebruikt hoor! :) bedankt voor alle advies en reacties! nieuw werk is in de maak! :) |
Ik zou de broek wat wijder maken, of gewoon die benen anders/langer ;p maar verder ERRUG KOEL :)
|
ghe. nou doe maar gewoon breder. of is het niet hiphop?
:) |
Gezicht met pet is erg goed gelukt en bovenlichaam ook...Alleen die benen vind ik dus niet passen bij de bovenkant...:)
Bij het borstzakje ook wat dikkere lijnen gebruiken. Voor de rest is ie koel :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |