![]() |
Anti-Flag
ze waren pas in nederland maar wie weet of ze nog een keer in nederland komen?? en wanneer?
|
ze waren iig geweldig :|
|
|
ik vind het sukkels
|
zijn die niet die 1337 An()rCh!Tzs ?
|
Als ze net geweest zijn...wanneer denk je dan dat ze weer komen? Een week later ofzo hahaha.
|
zal nog wel even duren en jah ze waren inderdaad geweldig
|
Citaat:
|
De muziek is simpel, maar goed te pruimen. A New kind of Army is hun magnum opus haha ;)(of hoe t ook heet). Daarna werd t minder. Ook hun politieke boodschap komt een beetje raar over gezien t label waar ze mee werken, zalen waar ze spelen. Hetzelfde geld voor Propagandhi(die overigens AF totaal naar huis blazen en ontzettend veel meer diepgang hebben). Conclusie: Ik volg t niet echt meer en ben ook niet naar hun laatste show geweest.
|
Citaat:
|
Tsjah concert was igg wel kick..
Veel moeite gedaan om binnen te komen, maar het was het wel waard.. En de drummer is super vet :D.. |
Citaat:
en ik was er :| |
ze zijn toppie (y) maar geen idee
|
Citaat:
|
Citaat:
Anti-flag is net weg uit NL .... en hun boodschap was kortom fok de oorlog en die is nu uitgebroken, ik denk dus dat ze eerst amerika gaan aandoen... |
btw, ik ruik hier een hele fieze emo-geur in dit topic
|
Citaat:
jah :D die mag van mij ook wle meedoen :D |
ik haak af
|
Citaat:
|
24 Augustus in de Melkweg met Red Lights Flash / IDEFY
|
Citaat:
|
911 for peace is het enige leuke nummer, voor de rest zijn het sukkels
|
Citaat:
|
24ste in melkweg
|
op pukkelpop kun je ze gaan bezichtigen, wat mij betreft zeveren ze veel te veel tussendoor
|
het zeveren hoort bij hun, van mij mag dat wel als ze gewoon een eigen concert hebben, op een deco tour of een festival waar ze maar een half uur of 45 min hebben moeten ze wel gewoon kop dicht houden en spelen... en ja ik ga de 24ste naar amsterdam..
|
ik wil graag maar ik kan niet
|
Citaat:
|
Die bassist voegt wel iets toe aan de muziek. Jammer alleen dat z'n bas zo gaar afgestelt staat. Maar 't meest jammer is de stem van die zanger.
"Angry, Young, and Poor" is een erg goed nummer vind ik. |
911 for peace vind ik goed...
|
ik vind anti flag vet klinken (y)
|
ik ga ook de 24ste
in mijn versleten anti-flag shirtje of niet |
1) This is possibly the oldest rule in the book… yeah, you know what we're talking about… don't be THAT guy/girl. We KNOW you like the band, that's why you're here, you don't need to wear their SHIRT to their show as well.
2) Also, no wearing shirts of ex-bands either. That means no Nirvana shirts at the Foo Fighters show, no Jawbreaker shirts at the Jets to Brazil show, no Minor Threat shirts at the Fugazi show etc. |
Komen op pukkelpop, vind et wel lache muziek. Ben benieuwd hoe ze live zijn.
|
Citaat:
|
1x gehad(toen wist ik niet dat die band zou spelen)....voelde me echt een fanboy :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
i defy viel tegen, was jammer. red lights flash was wel ok en anti-flag ook wel. ik stond naast 3 meisjes van 13 en achter me stond een jongetje van 14. maar goed, een paar mensen werden op het podium geholpen na het concert en omdat Pat ons een beetje kent (het nichtje van zijn vriendin is een vriendin van ons haha) dachten wij dat we dat ook wel konden flikken. maar het mocht helemaal niet. evengoed backstage rondgehobbeld en even met chris gepraat en met justin (halfnaakt, geen gezicht) en pat. ze waren een beetje pissed ivm die schreeuwende amerikaanse meisjes hehe. maar ja, anti-flag heb ik nu wel gezien. hoeft niet meer de komende jaren. |
Citaat:
en ik vond i defy eigenlijk wel leuk maar ik kende ze ook helemaal niet, andere voorprogramma heb ik gemist |
Citaat:
Angela had ik nog wel gezien (je mag wel eens trainen om harder te slaan :p).. Het was best cool.. Vorprogramma's waren super stoer.. Vooral I Defy.. Wat gedroegen we ons we weer zeer volwassen :D.. Anti-Flag zelf vond ik wat minder dan vorige keer en jah het leuke van de band is er een beetje vanaf.. Verder nog het haar van Pat elke keer verneukd na de show :D.. En een gratis poster gekregen van Red Light Flash :).. |
Citaat:
|
volges mij waren ze dr eergister.
ik vin ze op cd echt veel kewler dan live en dat komt niet vaak voor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maja wow ik kan dus ook wazig kijken zonder dat ik bier drink of wiet rook :p.. Citaat:
|
Ik vond het Anti-Flag concert geweldig ! (y)
Iemand toevallig een gek gezien met een rood Heideroosjes shirt die een paar X heeft gestagedived?? :p That's me... :D |
Iemand nog een oud Anti-Flag shirt kopen? Zo'n honkbalshirt(geen idee of ze die nog verkopen). Maat L. :)
|
A F was eg vet! Ik heb red lights flash gemist maar I DEFY vond ik wel strak. Anti flag vond ik beter dan in de 013 en ik was erg blij toen ze that's youth en captain anarchy speelde. Gelukkig dit keer niet zo'n gepreek tussen de nummers door en dat was misschien wel het aller beste! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |