Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   huilen/lachen..jongens help.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=410748)

evagirl 18-03-2003 10:26

huilen/lachen..jongens help..

huilen en lachen ligt heel erg dicht bij elkaar bij mij altijd. een persoon kan je ontzettend gelukkig maken en ondertussen ook ontzettend verdrietig. ik ga zaterdag uit, (en HIJ) is er ook!
ik vind hem al heel lang leuk maar wil nu een keer wat verder proberen te komen. heel vaak als ik alleen ben moet ik om hem huilen..gewoon om het feit dat ik hem zo mis .. (terwijl we niet eens wat hebben). zal ik gewoon een keer in het bijzijn van hem gaan huilen of moet ik gewoon laten zien dat ik dolgelukkig ben? wat vinden jongens nou leuker ..? ?

Lethalis 18-03-2003 10:31

Er is ook nog zoiets als 'praten'.

Ik zie een meisje liever lachen dan huilen, tenzij ik zelf ook droevig ben en we op die manier dichter bij elkaar komen.

nare man 18-03-2003 10:44

Niet huilen in de disco, dat lijkt me geen goede indruk achterlaten :D

Lethalis 18-03-2003 10:50

Stuur hem anders een kaartje ofzo :/

Beter: lach veel naar hem en maak oogcontact.

Bendzj 18-03-2003 10:56

Citaat:

evagirl schreef op 18-03-2003 @ 11:26:
zal ik gewoon een keer in het bijzijn van hem gaan huilen of moet ik gewoon laten zien dat ik dolgelukkig ben? wat vinden jongens nou leuker ..? ?
Het idee is dus dattie naar je toe komt omdat je staat te janken. En als hij dan komt, wat zeg je dan? "Ik sta zo te huilen omdat ik jou zie" :confused: Ik denk dat dat plan een averechtse uitwerking zal hebben. Als je nou eens gewoon tegen hem zegt wat je van hem vindt. Ik denk dat je daar een stuk verder mee komt

wissie 18-03-2003 10:59

Ik zou niet gaan huilen, volgens mij komt dat bij hem niet goed over.

Maurice 18-03-2003 11:00

Citaat:

nare man schreef op 18-03-2003 @ 11:44:
Niet huilen in de disco, dat lijkt me geen goede indruk achterlaten :D
op zich wel apart.

evagirl 18-03-2003 19:53

..dankjewel alvast..maar wat moet ik nou doen om hem in te laten zien dat ik echt wel een leuk meisje voor hem ben?

Bounce 19-03-2003 17:12

Lachen dus ( niet Teveel natuurlijk) en gewoon geinteresseerd reageren..

fakie01 19-03-2003 17:15

geloof mij, ga NIET huilen, de meeste jongens vinden dit niet leuk, behalve als zij er ook wat mee te maken hebben, dan begrijpen ze het beter.....maar ga niet staan huilen, daardoor gat ie zich snel ongemakkleijk voelen...

Sarah 20-03-2003 10:42

*heeft nu crying in the discotheque in haar hoofd*

Niet gaan huilen:) hij kent je waarschijnlijk nog niet zó goed dat-ie weet dat jij kunt huilen van geluk, dus als je gaat huilen dan denkt-ie dat hij iets verkeerds heeft gezegd... en dat werkt niet:)
Gewoon vriendelijk zijn, beetje flirten, niet gaan zeuren, en voor de rest 'jezelf zijn' ('k vind dat toch een beetje een rare uitdrukking. Wie zou je anders moeten zijn dan?)

Alicia Silverstone 20-03-2003 10:55

Nou ja, zoals iedereen al heeft gezegd: dus niet gaan huilen!

En verder het gewoon lekker naar je zin hebben, dansen, enz. Ik weet niet of je hem kent?
Zoja dan ga je naar hem toe, begroet je hem en blijf je met een groepje vriendinnen de rest van de avond bij hem in de buurt.. :p
Dan hoop je dat hij je opmerkt. Je kunt ook ff met 'm gaan praten enzo. Maar je merkt dan eigenlijk vanzelf wel of hij interesse heeft of niet.
Ga in ieder geval niet heel opvallend de hele avond achter hem aanlopen.
succes :)

load_harmony 20-03-2003 11:00

gewoon jezelf zijn, ik denk dat dat uieindelijk het beste werkt.... zeggen wat je voelt..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40.