![]() |
Wie is er al geslaagd?
Niveau/in een keer, of blijven zitten? en wat doe je nu, welke school+richting?
> 5 Havo, in een keer. (2002) > HBO, HvA BE. |
ik heb in één keer VWO gedaan, en ik was zoooo blij toen mijn mentor belde en me vertelde dat ik geslaagd was zonder her :)
nu studeer ik Psychologie |
5 Havo, 2002 in 1 x
nu doe k VWO 5, en zorg k dat k volgend jaar weer ga slagen :eek: |
Ik, vorig jaar.
|
Alweer bijna 2 jaar geleden, en ik studeer nu rechten aan de KUN :)
|
Havo in 1 keer gehaald (2000)
Nu zit ik alweer in het 3de jaar van mijn HBO opleiding. |
ik.
in 2000 6 vwo zandvliet den haag doe nu economie aan EUR |
Citaat:
|
ik ben vorig jaar geslaagd. Ik doe nu technische informatica in eindhoven
|
Ik ben het vorige schooljaar (2001/2002) geslaagd voor de HAVO, in één keer. Ik ben nooit blijven zitten. :) Daarna was ik begonnen aan de lerarenopleiding Geschiedenis, waar ik mee was gekapt begin December 2002. Nu heb ik even niks en werk ik veel en heb ik wel rijlessen. Maar in september start ik dan bij het Gilde in Roermond en daar ga ik 5 & 6 VWO in 1 jaar doen. :)
Groetjes, Ripper |
HAVO geslaagd in 1 keer, in 2000, nu werk ik sinds die tijd als administratief medewerkster en wil dit ook blijven doen
|
Vorig jaar ben ik in één keer geslaagd op het VWO. Ik doe nu wijsbegeerte en politicologie aan de universiteit Leiden.
|
Citaat:
Ik wilde eerst psychologie er bij doen, maar daar deden ze moeilijk over :( Dus doe nu maar als extratje bedrijfskunde :) |
VWO 1-4, VWO 5, VWO 5, VWO 5/6, Laatste school gezien in Oktober, left without a paper. Tragisch, zeer tragisch.
|
Aaahh heerlijk :P.
Vorig jaar geslaagd voor havo in één keer. Ik studeer nu Bedrijfskundige Informatica in Leeuwarden. :) Aan iedereen die examens doet: geniet van de 4/5 vrije weken ervoor en doe je best :P. |
in 2002 voor de havo geslaagd in 1 keer
momenteel doe ik de hogere hotelschool (leeuwarden), was de slechtste keuze die ik maar had kunnen maken. Als alles meezit ga ik volgend jaar psychologie studeren in nijmegen. liefs, hanne ps: heel veel succes aan iedereen die dit jaar zijn of haar examen heeft! |
In 2002 vwo in 1x. Na 2 maanden in Nijmegen economie te hebben gestudeerd, ben ik overgestapt naar economie in Tilburg, dat bevalt me eigenlijk wel goed.
|
Citaat:
MAVO1, HAVO/VWO2, VWO3, VWO4, VWO4halverwegehetjaarHAVO4, HAVO4, HAVO5, HAVO5, Geslaagd. Ja, hij was wel geslaagd. Maar toch, het gebeurt. |
Citaat:
Wij hebben maar 1 week vrij (ik dan) en sommige maar 3 dagen :( Nog meer zielige mensen hier :confused: |
VWO in 1x gehaald, vorig jaar eindexamen gedaan. Nu PWO aan de ... KUN (ja, ook al ;) :) )
|
Twee deelcerificaten VWO, Nederlands en Engels, gehaald met staatsexamens.
Doe nu MBO-niveau 4. :) |
VWO (Atheneum N&T) in de daarvoor bedoelde zes jaar gehaald (vorig jaar examen gedaan). Nu eerstejaars Informatiekunde aan de UU.
|
Citaat:
VWO 1 Gymnasium 1 Anderhalf jaar thuis schriftelijk VWO. Gymnasium 2 (een maandje) TVWO 2 (half jaar) Weer anderhalf jaar thuis, schriftelijk VWO. 2002: VWO Nederlands en Engels gehaald. :) |
Ik heb m'n HAVO-diploma in 2002 gehaald, netjes in de 5 jaar die ervoor staat. Naja iets langer, maar ik ben nooit blijven zitten. Ik doe nu KHBO Toerisme & Recreatie aan de NHTV in Breda.
|
In 200 ben ik ben in één keer geslaagd voor VWO (gymnasium) en studeer nu technische wiskunde aan de Technische Universiteit Eindhoven. Inmiddels ben ik weer op mijn oude school terug, geef les aan HAVO-4 en VWO-5 en zal bij deze klassen volgend jaar het eindexamen afnemen. Spannend..
|
Ik ben ook vorig jaar geslaagd, VWO, alles in een maal gehaald en studeer nu Informatica aan de VU.
|
Citaat:
|
Mavo, in 1 keer (2001)
Zit nu in het 2e jaar Grafisch Intermediair. |
in 2000 Mavo (in 1x)
in 2002 Havo (in 1x) Nu IFM (engelstalige bedrijfseconomie) aan de HES te Amsterdam |
Ik ben in 2002 in één keer geslaagd voor het vwo en ben blijven zitten in de vierde.
Nu studeer ik Pedagogische Wetenschappen / Onderwijskunde in Nijmegen :) |
Ik! :eek: Vorig jaar, gymnasium, in één keer. :)
|
ik vorig jaar mavo economische richting + biologie als extra vak in 1x alleen maar 7es en 8tes :)
|
Ik heb de havo gedaan, waar ik, dankzij m'n eeuwige laksheid, zes jaar over heb gedaan. M'n eindexamens heb ik ruim voldoende gehaald (zevens en achten), ondanks dat ik er niet zo ontzettend hard voor heb geleerd.
Op het moment studeer ik Sociaal-Juridische Dienstverlening. |
2002 Gymnasium in 1x
en nu ben ik 1e jaars Psycho ;) |
Vorig jaar me VWO gehaald. Doe nu natuurkunde @ UvA. :)
|
haha daar kom ik dan met me mavo, vorig jaar.. zit nu op het mbo in rotterdam (grafisch lyceum)
|
Citaat:
|
eerst mavo geslaagd, toen havo geslaagd, en straks vwo geslaagd. Maar geloof dat ik gewoon een koffieplantage wil in midden amerika, dus was beetje zinloze actie van 8 jaar.
|
Citaat:
|
5 Havo, in 2001 (economie en maatschappij)
zit nu in het tweede jaar HBO journalistiek |
Ik!!!!!!
Tenzij ik op mijn centraal gemiddeld onder een 2,5 haal, maarja, dan moet ik daar wel erg mijn best voor doen. |
mijn loopbaan: vwo 1 t/m 3, vwo 4, vwo 4, havo 4/5 in 1 jaar en daar ook in geslaagd.
|
havo gehaald in 2001, zit nu in het 2e jaar van Chemie.
|
Ik heb mavo-d gedaan. Geen herkansingen nodig gehad..
Brugklas mavo/havo/vwo 2e: mavo/havo 3e: havo 4e: mavo Ik doe nu mbo internationale handel/groothandel :) |
vorig jaar MAVO in 1x gehaald... doe nu activiteiten begeleiding.
|
ik heb havo gedaan. vorig jaar in 1 keer geslaagd, ook nooit blijven zitten ofzo.
doe nu biometrie (hbo) op hszuyd |
Vorig jaar in één keer m'n VWO gehaald en vlak na de vakantie in één keer m'n rijexamen.
Ik doe nu HBO, ergotherapie. Is ontzettend leuk (nouja, vind ik dan; smaken verschillen). |
Havo in 1 keer gehaald, wel eerst 2,5 jaar op VWO gezeten, maar dankzij een fusie scoorde me klas als slechte klas ooit. Wat was ik trots op me 2 voldoendes :) Verder rij en theorie-examen in 1 keer gehaald en ook me koeltechniek. Heb alleen nooit me strikdiploma gehaald :o
|
Mavo in 1 keer gehaal. Daarna havo gedaan en dat ook in 1 keer gehaald. En nu hbo civiele techniek [ hs utrecht]
|
mavo in 1 keer
en nu ben ik bezig met havo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03. |