![]() |
titelloos
zoveel gedachten, zo weinig ruimte
nachten gevuld met zwart gepieker staren in het donker, veel te lang je ziet zoveel, maar toch ook niets wervelstorm, gooit alles overhoop te moe, uigeput, kan niet slapen huilen zonder tranen moeie ogen, wit gelaat zoveel verdriet binnenin vertel het eens, misschien laat je tranen lopen, ik veeg ze voor je af en als je geen woorden kan vinden laat ze meestromen, heel ver weg zoveel verdriet, holle blik kan ik je misschien helpen? laat je eens omhelzen, voel wat troost nu worden mijn ogen ook verdrietig door jouw verdriet... jah dit is ook weer een flutschrijfsel... hoe kan ik hier verbetering in brengen? ik heb alleen maar opgeschreven wat ik voelde, maar het komt er nog steeds niet echt goed uit... |
Het raakt me wel heel erg. Ik vind het echt heel erg mooi.
Het is misschien niet helemaal in de standaard vormen van een gedicht, maar daar heb ik geen last van. :) Goed gedaan (y) |
kmoet zeggen dat het mij ook el heel erg aanspreekt. vooral de eerste strofe vind ik erg goed.
erg mooie woorden gekozen, mooie vorm ook, vind ik er goed bij passen... alleen heb ik het gevoel dat in de 2de en 3de strofe de kwaliteit afneemt, het wordt voor mijn gevoel wat oppervlakkiger, in de 1ste strofe zit meer diepgang, voel ik meer bij dan bij de andere strofes. ik weet niet helemaal hoe ik het moet zeggen, maar de eerste strofe is zo mooi 'donker' en dat wordt in de andere strofes minder... nou ja, ach. iig vind ik het geheel wel mooi... vooral de woordkeus vind ik fantastisch.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |