![]() |
hoe sta je er nu voor met je cijfers?
ik sta er, al zeg ik het zelf, wel goed voor want ik hoef zo ngeveer alleen maar 3,5 of 4en te halen voor mn examens en dan slaag ik al. zijn er hier ook mensen die bijvoorbeeld een 8 ofzo moeten halen om te slagen???
|
ik sta er uitstekend voor
|
ik sta er uitstekend achter.
|
Nog geen onvoldoendes tot nu toe :D
|
Alles is nu nog voldoende. Moet wel een paar 5jes halen op examen, maar dat gaat allemaal wel goed komen.
|
mijn laagste cijfer is een 7, dus het wordt nog wel blokken ;)
Rest is allemaal 7,4 of 7,5 of hoger....... |
Citaat:
|
Pffffff ik heb echt het idee dat hier allemaal van die gasten zitten met superhoge cijfers!
Ik sta d'r op zich wel goed voor, ik ga met allemaal (afgeronde) zevens het examen in, dat vind ik best netjes zonder er al te veel voor hoeven doen. Alleen voor engels sta ik een 6,4 ;) (De vakken die al zijn afgesloten zijn 3x 6 en 3x 7 dusja:) |
Ik moet wel allemaal voldoendens halen.. En voor sommige vakken kan ik me geen 5 permiteren. >maar ik maak me nog niet druk..
Een 5.5 halen moet goed te doen zijn.. hoop ik |
Alleen voor economie (totaalvak) sta ik nu een 5.2, dat is mijn enige onvoldoende. Eind deze maand krijgen we nog een tentamen en ik mag er nog eentje herkansen. Met een beetje geluk ga ik dan alsnog met een voldoende voor dit vak het examen in :)
|
je hebt ook mensen die zich helemaal dood leren en gaan stressen voor die examens als ze geen 8 halen.
Ik maak alleen onderscheid in voldoende en onvoldoende 5,5 = (y) |
Alleen voor engels sta ik een 6, verder ga ik waarschijnlijk slagen met vooral 7s en misschien één 8
|
hoogste cijfer dat ik moet gaan halen is een 5,3 voor Nederlands tot nu toe , voor de rest kan ik rond de 4,5 halen :)
|
Sta er wel redelijk voor. Alleen voor Engels en Nederlands op het randje. Alleen voor deze twee vakken meot ik echt een 5 halen, voor de rest van de vakken mag ik wel rond de 4/4.5 halen en voor 1 vak zelfs een 3 :)
|
ik sta een 5 op 2 profielvakken :S moet dus nog wel wat ophalen ;)
|
alles voldoende :)
|
ik moet een 6.0 halen op wiskunde zoals t nu staat op mn CSE :(
|
Prima hoor :)
Geschiedenis 1: 9 (al afgesloten) Maatschapijleer: 9 (al afgesloten) ANW: 9 (al afgesloten) Frans 1: 10 (al afgesloten) Duits 1: 9 (al afgesloten) Literatuur: 10 (al afgesloten) Biologie 1: 9 (al afgesloten) Nederlands: 9 Engels: 9 Latijn: 8 Wiskunde: 8 Natuurkunde: 9 Scheikunde: 9 Economie: 9 M en O: 8 |
Citaat:
|
Mwoah, om voldoende te blijven staan moet ik voor Latijn, Wiskunde en Economie wel minstens een 5 halen, om te slagen kan het nog wel lager...
|
Citaat:
'k wou dat ik er zo goed voorstond, heb eind vorig jaar en begin dit jaar niks aan school gedaan, al m'n cijfers gingen met een punt omlaag (idd, stom ja) :( Gelukkig sta ik er nu weer redelijk voor, heb de laatste periode een hoop vakken opgehaald. 'k sta nu nu nog zessen en zevens, maargoed |
ik sta er aardig voor
heb 5 examenvakken en die zijn tot nu toe wiskunde en nederlands ongeveer 7 natuurkunde en scheikunde ongeveer 8 engels ongeveer 6 |
2. 6en (6,4+)
3. 7ens 1. 8,2 moet lukken toch heb dit jaar btw nog nooit geleerd voor een toets, en in de les doe ik ook echt geen moer, echt 50% van mn tijd doe ik helemaal nix, sommige vakken heb ik uit boek 2 (waar we mee begonnen halverwege het jaar) nog helemaal nix gedaan, nog niet eens me naam op t etiket :D dus als k dan toch ga leren moet dit een eitje zijn *nee ik onderschat het niet* |
wat n harde werkertjes allemaal zeg! :mad: stond ik er maar zo goed voor..
voor wiskunde sta ik een 4,8 gemiddeld en voor economie een krappe 6. verder sta ik voor grieks, anw en engels ook maar net een 6... ben ik de enige ofzo?? |
ik sta voor wiskunde een 4, maar voor de rest ligt het allemaal rond de 7, moet te doen zijn dus....
|
Ik sta voor geschiedenis een 6.6 dus dat wordt een 4.4 halen, voor aardrijkskunde sta ik een 7.8 dus das eitje.
Voor de rest heb ik geen idee want morgen begint mijn laatste SE-periode... Dus das ff afwachten maar ik denk dat ik gemiddeld wel een 7 of 8 sta.. Wens me succes!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik sta voor biologie een 4,5...dat wordt moeilijk om daar nog een 6 voor te halen, maja dan kun je ook slagen :p is wel jammer, maar tis een keuzevak en daar heb ik zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo'n spijt van...ik heb t strax helemaal niet nodig :mad: En voor geschiedenis nu een 5,1 maar daar heb ik dit jaar nog nix aan kunnen doen (geen tentamens) maar dat gaat wel lukken denk ik...Verder allemaal zessen zevens en afgerond een 8 voor frans :eek: :D
|
Citaat:
|
Al afgesloten:
geschiedenis 1: 8 ANW: 8 biologie 1: 8 Voor de rest gemiddeld: maatschappijleer: 9 geschiedenis 2: 9 aardrijkskunde: 8 wiskunde A12: 9 Latijn: 7, maar die ga ik herkansen :D KCV: 8 Ik ga volgend jaar mijn eindexamen pas in, maar er zullen vast nog wel wat lagere cijfers bijkomen... |
Citaat:
|
nee kgeloof t ook niet...en what the h*ll is geschiedenis 2?
|
Citaat:
Algemeen deel (Maatschappijleer, ANW, Nederlands, Geschiedenis (1), Frans, Duits, Engels) Profieldeel (waarschijnlijk natuur en gezondheid) Vrije deel (M&O) |
Nu even mijn tentamens afgerond ofzo, die ik uit m'n hoofd heb, ehm....
1x 5 (engels, dusja) (moet luistertoets nog ff overdoen morguh) 2 of 3x een 6 6x een 7 3x een 8 1x een 9 Zoiets, zitten ook afgeronde vakken tussen, tja...., houd het allemaal niet echt heeel goed bij eigenlijk, maak me niet zo druk, relax allemaal eventjes!! Het schijnt dat ze bij ons moeilijke tentams geven vergeleken met sommige andere scholen, exams makkelijker i.i.g.! Ikke :D Hoop dat ik het ga halen!! Hier komt natuurlijk nog een tentamenweek bij, dus mijn cijfertjes zullen wel naar beneden gaan denk ik! Snik! :( Of omhoog natuurlijk!! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik sta er redelijk voor..vooral 6-en en 7-ens. ach ja, gewoon mn best doen dus. ik reken alleen niet uit wat ik precies moet gaan halen ofzo, dat klinkt alleen al eng ;)
maar ik denk wel dat ik het moet kunnen halen..en of er dan nog een onvoldoende op mn eindlijst bij zal staan kan me echt niet schelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als je het niet gelooft wil ik je wel een kopietje sturen van mijn cijferlijst hoor :) En het kan prima hoor: Profiel Natuur en Techniek met Latijn, Eco 1,2, Bio 1, en MenO Was trouwens nog KCV vergeten: 9 (al afgesloten) |
Citaat:
|
Ik kan op wiskunde na op dit moment overal een 3 oid voor halen...en dat met zeer weinig leren :D:D
|
eeeeehm...7 examenvakken...
ik moet 1 drie halen... 2 vieren... 2 vijven... 2 vijf-en-een-halven :D |
Ik sta alles voldoende, 2 vakken een 6 en de rest 7 afgerond! En ik ben er heeel trots op! :D
|
Allemaal achten en negens, geloof ik. Voor de vakken waar ik CSE voor moet doen dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben afgelopen jaar gezakt op de havo voor natuurkunde en scheikunde, en haal nu voor die 2 vakken me deelcertificaten... Sta voor allebei een 4 geloof ik... 1 vak moet voldoende worden dus dat betekend een 7 halen voor een 5,5. En andre vak mag dan iets lager...
|
Citaat:
En die liep er ook mensen mee te imponeren. Tot mijn grote ergernis natuurlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |