![]() |
[stelling]Politie moet meer macht krijgen: argumenten please!!!!
Ik moet binnenkort een betoog voor NL houden en dan moet ik zoveel mogelijk argumenten/ tegenargumenten (die ik vervolgens weer moet weerleggen enz) hebben
Weten jullie nog argumenten voor de stelling: politie moet meer macht krijgen?? of tegen argumenten natuurlijk! pls help me!:) thnx |
tegen:
- driekwart van de politie agenten was zijn/haar dienstwapen kwijt omdat ze de schietoefeningen niet hadden volbracht, of niet eens op kwamen dagen (moet je ff checken voor details) - laat politieagenten eerst maar meer uren op straat doorbrengen, ze zitten nu op 18 minuten na achter hun bureau. (broen: groen linksfolder 'programma in vogelvlucht tweede kamerverkiezingen 2003 -> moest ik onderzoeken voor Maatschappijleer :D) argumenten voor zijn lastiger.. Misschien iets van: 'de veiligheid op straat kan beter gegarandeerd worden', ofzo |
wow
heel erg bedankt sportbabe! maar ik moet juist veel argumenten voor hebben omdat ik voor de stelling ben;) maar heel erg bedankt!!! en als je nog iets weet...pls zet het erbij! ik moet 12 min volpraten dus heb veeeeeel informatie/ argumenten nodig! |
Voor wordt lastig.. ik zal er es over nadenken..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02. |