![]() |
Wat ga je doen tussen de examens en de uitslag?
Veel jongeren gaan tussen het einde van de examens en de uitslag even op vakantie... vieren dat het afgelopen is, de stress eraf feesten, gedachten (over de uitslag) verzetten..
Wat ga jij in die tijd doen? Ga je 2 weken vakken vullen bij de Albert Heijn? In je bed kruipen en in pyjama achter de computer/tv hangen? Of ga je feesten in een Spaanse badplaats:D? |
Het idee is dan om een midweek, lang weekend of gewoon een week een beetje te gaan feesten in Maastricht ofzo..
Wel ergens in Nederland iig.. |
Gewoon lekker niks doen...
|
Niks bijzonders, heb (nog) geen plannen.
|
gitaar spelen
|
Heel veel stressen denk ik....
|
Ik heb nog geen idee , misschien met klasgenoten naar 't strand als 't mooi weer is ofzo :)
|
Werken, zolang als het mag van mijn baas en daarnaast lekker voetballen met vrienden en een beetje relaxen thuis
|
pinkpop :)
werken |
dan ga k lekker op vakantie in turkye..als daar dan teminste nie alles plat ligt..haha
want dat zou minder voor me zijn... lekker n hele week op t strand met mn vriendin..heerlijk gewoon...en daarna zie k nog wel ns..haha laterzzz :D :cool: |
beginnen met vakantiewerk (houdt in dat ik gewoon extra ga werken bij de AH (waar ik nu ook al werk) )
|
Jaaaaah ik ga lekker partyen met drie vriendinnen in Italie!!!!!!!
ITALY HERE WE COME!!!!!!!! |
ik ga denk ik niks doen, past wel bij mijn schoolhouding :p
|
misschien op vakantie en anders op zoek naar werk of beginnen met rijlessen :)
|
Op vakantie, inderdaad :) Ok, dan wel geen zonnig land, maar net achter Utrecht. Gezellig met nog 5 vriendinnen, ik heb er nu al zin in :o: :D
En als we dan nét terug zijn meteen die avond eindexamengala van school. En dan nog een paar daagjes wachten tot de uitslag :) |
Citaat:
|
evt pinkpop, werken, paar dagen tklooster in om te ontstressen. iets in die geest :)
o misschien ga ik nog een week naar terschelling oid |
keihard werken voor mijn herkansing economie denk ik :D
gnah.. neej ik denk werken om geld bij elkaar te sprokkelen voor mijn omgebouwde bezemkast in Utrecht :) |
ehm...............
Salou :) |
ikke ga gewoon keihard werke geld spare om daarna lekker op vakantie te gaan.
|
Op vakantie voor een weekje ofzo, iig weg van school. Even lekker nix aan m'n kop :)
|
M'n pyjama aantrekken, zo vroeg mogenlijk naar bed en zo lang mogenlijk uitslapen, alles zolang de tijd maar sneller gaat...
|
Citaat:
|
wat ik normaal ook doe denk ik.. tv kijken computeren kloten met vrienden.. naja die zitten allemaal al weer op hogere school of 3e dus dat word saai overdag :( verder, moet nog ff werk zoeken.. stressen nhe zo ben ik niet, misschien de avond van te voren dat k daar mee begin
|
Op vakantie natuurlijk :) Blanessssss here I comeee
|
We gaan met de klas een paar dagen naar een boungalowpark. Verder zie ik nog wel.
|
Nou het is heel simpel, wij gaan met bijna de gehele eindexamen klas, havo en vwo naar SALOUUWWWWW, lekker 8 dagen helemaal losssss en dan maar hopen dat ik het heb gehaald.
|
Werken denk ik
En op pinksterkamp met de groep van t zwemmen, maar dat is elk jaar!!!! |
Ik doe een hele vreemde opleiding, namelijk SPW met HAVO...Ik heb in de 2e week van april mijn schoolexamens, centrale examens hoeven niet. Ik heb ook maar 2 examens, Nederlands en Engels. Mondeling Nederlands had ik maandag, tussen de lessen door!
Maar de sfeer is ontspannen, en daar gaat het tenslotte om! Maar ik denk dat ik tussen mijn examens en de tijd dat ik de uitslag weet gewoon nog les in mijn SPW vakken heb...En op de dag zelf word ik pas NA 4 uur gebeld...Echt een HEL! Dus dan ga ik maar iets leuks doen met mijn vriend, beste vriendin, moweder of klasgenootjes die in hetzelfde schuitje zitten... |
Ik ga op kamp, eerst met de kerk en de week daarna op zeilkamp met school! :D
|
Tja, ik weet het nog niet zo goed... Ik denk dat ik ga werken ofzow. Ik wil daarna namelijk een maand gaan reizen in Europa, dus ik moet wel even wat geld sparen :) En het werken leid je natuurlijk ook even af van de spanning of je wel of niet gezakt bent.......
|
heel erg veel stressen of ik t wel gehaald heb, een intake gesprek regelen, dan heel veel slaap in halen, belachelijk lang douchen, en voor de rest gewoon niksen.
:D lol |
-Relaxen
-Werken en verder niets denk ik....... |
Gamen
DVD's kijken Ik weet toch al vrijwel zeker dat ik slaag, dus erg veel stress hoop ik niet te hebben....heb ik et wel, dan slik ik gewoon lekker een Serestaatje(=kalmeringsmiddel) |
mijn rijbewijs halen en uitslapen :D
|
Humz werken op een camping als t goed gaat, slapen, beetje feesten en vooral stressen vrees ik...
|
2 x op toernooi
werken niks doen en zenuwachtig zijn :o |
Wel klote...op 12 Juni (dag van de uitslag) is me vader jarig...worden we dus continue gebeld....dus ik zal me mobiel maar ff doorgeven
|
Citaat:
|
We gaan met de halve 6e klas (36 mensen) 10 dagen naar Salou (y) Lekker alle stress wegfeesten en vieren dat we (hopelijk) nooit meer naar school hoeven :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga ook lekker op vakantie tien daagjes! Naar Rimini!! :) Heerlijk met vriendinnen vieren dat de examens erop zitten en de stress voorbij is!
|
'k Ga denk ik een paar dagen naar de Veluwe. Dat is al mijn favoriete plek van Nederland en ze schijnen nu ook boomhutten te verhuren.
Nou, dan kan mijn vreugd niet meer op. |
Werken en geld verdienen om daarna uit te kunnen geven :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga naar Rome, samen met Morgan. Weee!
|
Een jointje op m'n school smoken.. ter ere van m'n school.
|
las ik toegelaten word op mijn vervolgopleiding ga ik waarschijnlijk verhuizen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |