Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Mystiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   ik zoek.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=411025)

Cytherea 18-03-2003 15:13

ik zoek..

naar mijn franse boek..

ik zoek er al een week naar maar ik kan hem nergens vinden... :confused: :( heeft iemand een idee of daar een of andere spreuk ofzo voor is??

Ik ben best wanhopig want ik heb overmorgen een proefwerk en dan is het wel handig om je boek te hebben natuurlijk.. (als ik niet wanhopig zou zijn zou ik niet op t forum gaan vragen naar een spreuk .. )

Alvast bedankt..

ShoarmaSchaap 18-03-2003 15:54

roflmao

Silverchoice 18-03-2003 16:28

06-klasgenootmetfransboek

barkrukkie 18-03-2003 16:44

:rolleyes:

toch gelooft onze Wi-leraar heilig in de volgende 'spreuk'

"St. Antonius, mijn goede vrind, zorg dat ik mijn .... weer vind!"

hij zei er wel bij dat je het heeeeel vaak moest zeggen, en dat je dan op een niet nader bepaald moment je je gezochte voorwerp weer zou vinden ;)

poesiefox 18-03-2003 17:33

In de boekhandel kun je vast nog wel een gelijkluidend exemplaar vinden.

wicce 18-03-2003 17:40

tja, je kan echt niet zomaar een spreukje uitvoeren als je niet weet hoe het moet en waar het vandaan komt.... wat je wel kan proberen is even te gaan mediteren. probeer te denken aan waar je het boek voor het laatst hebt gezien, zo leidt je jezelf misschien naar de goede plek. doe dit wel in alle rust.

Hardcore 18-03-2003 18:09

Ik heb er wel es spreuken over gelezen hahaha. Misschien ligt ie wel bij de koelkast of zo.

darthraver 18-03-2003 19:48

ohwja, *pakt grote toverboek editie 2003*

*zoekt naar goede hoofdstuk*

ah! heb het :)

Je moet met volle maan naar een bos gaan. Daar een altaar bouwen en bloot eromheen dansen, dan moet je 1 lam offeren en z'n bloed drinken. Zeg daarbij de woorden: 'Ik zoek mijn fransboek, waar is hij?' De volgende morgen zal je wakker worden met een vieze smaak in je mond, en je zal weten waar je boek is :).

Veel succes!

Cytherea 18-03-2003 20:54

ehm.. bedankt voor al die 'serieuze' antwoorden ;) nou ja.. dat mediteren kan ik wel proberen ja.. en als ik het echt niet meer kan vinden... ja dan zal ik de rest van het jaar maar op kopietjes moeten leven... :( (6ct per papiertje.. afzetters...)

CodeName Egg 18-03-2003 21:09

pendelen?

knijtert! 19-03-2003 14:03

Bij het centraalstation kan je denk ik wel voor een week aan kopieetjes verdienen hoor :P
En als je een kunstje uitvoert mischien wel kopietjes voor een hele maand :o
En als ze je heel erg zielig vinden genoeg voor 2maanden en dat moet denk ik geen probleen zijn toch? :rolleyes:

dyfusica 19-03-2003 14:06

waarom is dit topic nogsteeds open??

Nar'Hyarmen 19-03-2003 14:49

ik denk altijd heel hard aan iets watik kwijt ben. ik roep het zeg maar ('aansteker waar ben je nou??' ) en dan weet ik heel snel waar het is. Net alsof het terugroept (yeah dit klinkt vet wazig) maja als jemisschien onderbewust je boek niet terug wilt vinden dan denk ik neit dat het lukt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.