![]() |
wanneer is jullie laatste lesdag ?
bij mij pas 25 april, is dat niet een beetje laat :confused:
|
16 april :) En de lessen zijn vanaf deze niet meer verplicht. Tis facultatief, mag zelf bepalen of je gaat of niet :) (y)
|
eind april dacht ik
|
11 april bij mij al.. :)
|
:eek:
mijn laatste lesdag is pas begin mei, de 9e geloof ik. weeeeh! |
Citaat:
Bij ons ook 25 april. |
ik vind dat van jullie ontzettend laat :o :eek:
In de tussentijd kan ik nog wel naar 'steunlessen', eindexamenopgaven oefenen op school en alles, maar dat is niet verplicht. |
3 april
|
Ik ga een handtekeningenactie houden :D
|
volgens mij valt er ook niet veel te doen op school meer want we hebben alle boeken al uit, we krijgen denk alleen examentraining ofzo , maar ik had liever gewoon vrij gehad :o
|
Begin juli :(
|
vanaf a.s. vrijdag ben ik vrij.. daarna facultatief les.. en 18 april kolderdag
|
26 april volgens m'n rooster, maar vanaf 11 april hebben we herkansingen en dan hoef je geloof ik nie meer naar school. maar er is eigenlijk niemand dat weet
|
om eerlijk te zijn... geen flauw idee, na de meivakantie pas ofzo...
|
Ehh officieel 26 april, maar de week daarvoor hebben we allemaal activiteiten (onze school bestaat dit jaar 25 jaar) ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weet je wat pas laat is? 9 mei!!!!!!!!!!!!! dat heb ik dus :( :( (n)
|
24 april dan savonds lekker eindexame feest
en dan 25 april naar snow down of hoe da je da ook schrijft gaan snowboarde. En savonds lekker naar de mega party. Maar de lesse worde nu echt saai |
12 mei :mad:
|
Humz na meivakantie hebben sommige eindexamen leerlingen nog les (7 mei) maar dan heb ik handelingsdeel AK, excursie Rotterdam. Op 8 mei is de eindexamenstunt dus mijn laatste lesdag is voor de meivakantie, kweenie wanneer die begint...
|
laatste tentamen op 11/4 (literatuur engels)
die week daarna op 16/4 en 17/4 herkansingen. dan paasweekend en op 23/4 kandidatendag volgens mij zijn we daarna vrij :) |
vandaag nagevraagd:
25 april |
Citaat:
|
25 april, daarvoor 2 (of 3) weken facultatief les
|
Vandaag :D... volgende week SE, die week daarna practica en mondelingen en vanaf de week daarna collegerooster (facultatief les).
|
ik zelf niet maar de eind examen klassen...die gaan aanstaande maandag aan hun laatste weekje beginnen!
|
Aanstaande woensdag!
Maar daarna dus nog wel 2.5 week tentamenweek, maar dan vervallen alle lessen. (6 tentamens...hehe) 11 april is officieel de laatste lesdag. Moppie |
25 april "officieel". Maar wij hebben al het hele jaar lang facultatieve lessen... zo'n goeie conrector... :)
|
Bij mij ook 25 april, en dat is dan kolderdag!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |