![]() |
Stoffen
Self houd ik erg van stoffen als fluweel en veloers, vooral in de kombinatie met lak en leer en latex
Julie? |
Sjeez jij bent seker zo'n wannabe gothic, die ook depressief is ????
Nep hoor :rolleyes: |
Ze heeft anders wel gelijk hoor
|
Goed, sorrie dan.
Nu graag ontopic. Ik hou vann latex, leer, kant, fluweel en veloers Julie? |
velours... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorrie ik zal me inhouden.. Wat voor stoffen houden julie? |
Citaat:
En waarom zou ze wannabee gothic zijn? Zou je wel willen! *wacht samen met Evil-Cherry op STP* |
Citaat:
|
Citaat:
Ow nu heb ik ook vooroordelen.. Nou ja the heck... Maar ik kap er nou mee, want straks ben ík de lul... |
Citaat:
|
ik vind rekstof en lakstof leuk.. en ribstof voor broeken..
|
Death Britney.. ik vind je irritant!
Alle opmerkingen die je hier maakt op t forum hebben als doel te bewijzen hoe ongelovelijk gothic jij wel niet bent, en hoe nep alle anderen zijn.. Is dat nou echt nodig :confused: ?? t maakt je niet beter/leuker/enz. als je dat soms denkt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
En om dan heel sociaal te zijn; katoen, rib, spijkerstof (ja is ook katoen, maar toch anders) en kheb veel synthetische zooi...
|
Oh ja... om ff op je vraag te antwoorden
Ik heb geen voorkeur.. hou alleen niet zo van dat synthetische gedoe... en toch draag ik het ..:confused: |
Citaat:
tot er een fb komt die zo vriendelijk wil zijn jouw onnodige gezeur te verwijderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ben weer veel te meegevend :| |
Citaat:
|
Citaat:
Spijker, katoen, *kijkt in kast* een of ander rekkend katoen achtig spul meer niet eiglijk |
goede katoenen stoffen die rekken en toch stevig zijn :confused: lekker duidelijk....
kantjes wol, angorapluiswol ribstof spijkerstof |
Veel fluweel-achtige stoffen, katoen en een beetje latex hangt er in mijn kast... en viscose *kijkt in rok* heb ik veel van.
|
hier komt de verlossing...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |