![]() |
Duidelijkheid over de MEETING!!!
Ik open dit topic, omdat er nogal veel onduidelijkheid bestaat over de meeting.
Wie gaat er nou wel komen, wie niet... Wie weet het nog niet zeker??? In de Meeting Manager is volgens mij nog niet alles goed zoals het er staat.. Van sommige mensen (oa. Piccola) weet ik al zeker dat ze komen, maar deze staan nog steeds in de lijst van "misschien" Verder is er de afgelopen weken weinig veranderd in de Meeting Manager en ik vraag me dus af of alles nog klopt... Dus ik heb even een vraag: Willen alle mensen die zich nog niet in hebben geschreven, maar die WEL willen komen, zich nog even inschrijven bij de Meeting Manager ?? Willen alle mensen die toch hebben besloten om niet te komen zich even afmelden... En willen alle mensen die het zeker weten, en die zich eerst op misschien hadden gezet, dit even veranderen..? Zo komt er meer duidelijkheid!! Nog even alles op een rijtje: Meeting Seksualiteit en Liefde&Relatie Zondag 7 April (aanstaande zondag dus) 14:00 uur Utrecht Centraal, bij de blauwe vlaggetjes Alvast bedankt en ik hoop dat ik veel van jullie zal zien zondag!!! :) Ps: Voor de mensen die alles niet helemaal hebben gevolgd, het gaat dus om Dit Topic |
Damn, weinig animo hier...:(
Ik moet natuurlijk zieltjes winnen voor de meeting. Dus komt allen! Het wordt leuk (ofzo) |
Ik kom...
*up* |
Citaat:
Hahah, dat moet jou wel lukken hè? ;) Misschien is het zo dat veel mensen én op L&R, én op seksualiteit komen? En dat ze niet op allebei de topics reageren ofzo? :confused: Nouja iig: Komop mensen, even meedoen! Het wordt vast keileuk!! :) *doet enthousiast* :D |
*springt*
*danst* *gilt als een bezetene dat iedereen moet komen* *krijgt Ritalin door z'n strot gedouwd* Nouja, komen dus. |
Ik ben momenteel gignatisch druk met school, maar wil toch eigenlijk ook wel erg graag komen. (Moet natuurlijk ook wel als Forumbaas :p) Ik doe m'n best! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Snap ik dit? Nouja vast niet :D maarueh Koentje!! Jij moet echt wel komen hoor!!! :) |
Citaat:
*up* |
Ook hier even:
Ik heb twee plaatsjes op de achterbank vrij vanuit Rotterdam. |
Er is nog een plaatsje vrij op mijn schoot voor een schone jongedame die eventueel mee wil rijden vanuit de richting Arnhem/Nijmegen...ben in bezit van kortingskaart :D
|
Citaat:
|
dus, je zou kunnen stellen dat deze mensen komen (wat ik kan opmaken uit deze topic he!!)
ikku!!!:) me vriend BOO chimera koen nare man unexplained dark voice Soullar ga nu ff naar de meeting maneger, om daar nog wat naampies van mee te nemen :)en neer te zetten |
Alicia Silverstone Marc S Bazz Iotje Internationalist red_hot_chilli_pieper amaru ikku!!! me vriend BOO chimera koen nare man unexplained dark voice Soullar nou, en wie er nu nog mee wil, of die ik perongeluk ben vergeten , zet je jezelf erbij! |
FEEST >>> Ik sta als 4e SMILE :)
|
okeej, bij deze meld ik me af :(
naja, tis een lang verhaal, maar t komt neer op ruzie met m'n ouders :mad: damn ik ben echt zooooooooooow kwaad :mad: naja, ik heb gewoon veel problemen met school enzow (k mocht bijna niet meedoen met het centraal examen :( ) nou nu heb ik dus zodanig ruzie dat ik nergens meer heen mag :S nou, de rest: have fun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) xxx Alicia |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
das wel lief *knufffffffffff terug* en jij veel plezier he :) xxx Alicia |
Citaat:
Ik maak wel fotows :) Of niet? :S |
Citaat:
|
Citaat:
******** = Marc S :D :p |
verslag:
eerst ginge we dus op mensen wachten, en toen gingen we naar de stairway, en onderweg hadde we opeens piepende eendjes en toen ginge we weer weg en ging duh beveiligingsbeambte onder ons duh waterpistoolspuitert proberen te handboejen maar diej waterpistoolspuitert was te sterk dus toen bleef hij vrij en daarna gingen we op terrasje aant water naar bootjes zwaaien en na een tijdje snacken en toen ging ik mirjam naar dr zilvere fiets brenge en dr knuffel van mitros geve en toen ging ikke nog ff snacke bij de smullers (nie nadoen :p) en op mijn trein wachten en stiekem opt station al naar duh wc in duh trein gaan (*moest heel nodig* :o) en toen ging duh trein rijde :cool:s |
Ik begin maar niet aan een verslag, want dan ben ik morgen nog aan het typen :o vervelend korte termijn geheugen wat bijna alles onthoudt :D
|
Wat nou verslag, ze hadden er gewoon moeten zijn!
|
Citaat:
|
seks meeting ?
|
Citaat:
Maar L&R was t'r ook bij |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32. |