![]() |
Wat was jou allereerste CD/LP????
Die van mij de LP single 'I got my mind sad on you' van George Harrison (sorry voor eventueele spelfouten) van The Beatles (toen was ik 1, van mijn pa gekregen voor sinterklaas :D ) (heb ik nogsteeds)
mijn eerste single was ehhh.... Hakkuhbar - Grabbertje :eek: (heb ik nogsteeds) Wat mijn aller eerste album was weet ik niet precies meer maar het was een CD waarvan je de hoes kon uitklappen en dan had je een grote poster waarop je de bandleden zag die elkaars handen in de lucht vast hielden. Misschien waren het de Stones maar weet ik niet zeker...weet iemand toevallig over welke band ik het heb??? |
Mijn eerste single was Creedence Clearwater Revival met I Put A Spell On You.
Die single heb ik overigens nog steeds. We praten trouwens over vinyl. |
eerste single: 1000 clowns - greatest rapper :D
eerste ceedee: Fat music collection 2 - Survival of the fattest (y) (luister ik nu nog :) ) |
M'n eerste cd was Club Scala the Final Edition, was ik een jaar of 13 :)
|
mijn eerste was bloodhound gang - one fierce beer coaster
nog steeds een vette cd |
Citaat:
|
Citaat:
Daar vind ik nou eigenlijk weinig meer aan... |
Lion King Sing Along Songs
:p 1994 kix ass |
Citaat:
|
Rolling Stones - Stripped geloof ik, met bagger cd-rom gedeelte (was alrijd kut in die tijd natuurlijk :)) kostte toen 25 gulden.
|
Citaat:
|
Citaat:
héérlijk.. |
Kinderen voor Kinderen, Samson & Gert, Nieuwe kinderliedjes van Annie M.G Schmidt, Yabba-Dabba-Hits, Spice Girls en toen kwam Hitzone en Megadance. Gelukkig ziet mn CD-verzameling er tegenwoordig iets beter uit! :)
Owja en van Dorus was ik ook helemaal weg...ik heb twee motten, in mn oude jas..charlotte en bas, toch? :rolleyes: |
Smurven house nogwat
|
hits of the year 1993
|
Single: Peter André - Mysterious girl
Cd: vast een verzamelcd.. best of mega top 100 '93 ofzo.. |
RHCP-uplift mofo party plan :D (ik was 13 en dol op de rhcp :))
|
tmf verzamel ding met dat nummer van de soundtrack van naar de klote..
let me know if it is good to go lalalala ofzo en allemaal andere zooi erop |
Nirvana album Nevermind....veeeeeel geluisterd (y)
|
Citaat:
ow, mijn 1e muziekcd: Greatest Hits 1993 volume 3 mijn 1e 4 singles (kocht ze tegelijkertijd): The Radios-She goes nanana 2 Unlimited-Tribal Dance Bob de Rooij/Paul de Leeuw-Ik heb een Euromast/Storm en wind (oid) Ace of Base-Wheel of fortune |
DJ Paul Elestak - Megamix 97
Eerste CD die ik nu nog luister: "Tracy Bonham - The Burdens of Being Upright" (y) |
Distance to here van Live, daarvoor leende ik altijd maar wat van me broer en zussen...
|
Iron Maiden - Powerslave
|
Metallica - Master of Puppets dubbel-LP
gekregen van mijn oom toen ik zes was. ik logeerde vaak daar en een keer hoorde ik metallica. sindsdien alleen maar meer gaan luisteren, en begonnen met bandjes te verzamelen. eropvolgend anthrax, death, megadeth, maiden, sabbath e.d. een jaar later had ik een hele collectie bandjes aan metal, vooral gekregen natuurlijk.. ik ben mijn oom dankbaar voor het aansporen tot het luisteren van goede muziek, je kunt niet vroeg genoeg beginnen :) |
Happy Hardhouse 1994 oid.. vette cd Dj Paul elstak, 4 brothers on the floor ofzo uh charley lownoise & mental theo
|
Haddaway - the album.. dacht ik :o
|
Green Day - Dookie
Met dat groene fluoriserende hoesje :D..heb ik ook nog steeds |
M'n eerste cd is:
SONIC DANCE POWAH 6 oohyea baby! daz andere shit dan NOFX of Neuk! :D :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
eerste single: Manau - La Tribute de Dana (een van de weinige singles die ik ook gekocht heb. tevens ook de beste (y) ) eerste album: weet ik niet meer precies. ik wil zeggen 'Nine Inch Nails - The Fragile', maar ik weet vrijwel zeker dat ik daarvoor al een paar gekocht had. maar welke? :( |
Citaat:
dat is wel een coole single om eerste te hebben mijne was de single van REM - Everybody Hurts |
eerste cd was uhm..........Jamiroquai - emergency on planet earth!
single week nije... heb ik allemaal weg gegooid! :D |
:D
Mijn eerste lp was Iron Maiden's Number of the beast.... Met Sinterklaas gekregen toen ik 6 was :D |
Citaat:
Als er nu nog iemand is die vanaf zijn/haar 6e verpest is vormen we een unholy trinity :D |
mijn allereerste CD was de soundtrack van "Romeo & Juliet".
had ik 4 weken lang voor gespaard! Stoer he! :) hehe ik luister m ook nog steeds |
eh mijnuh waz usa illusion van guns n roses :D
|
iets van jip en janneke geloof ik.maar mn muzieksmaak is gelukkig wel veranderd :D
|
Mijn eerste CD was Mariah Carey MTV Unplugged.
|
the spice girls, wanna-b
:cool: *schaam* |
uhm....
mijn eerste singeltje was 3 am van matchbox 20 eerste cd was (denkt) follow the leader, van korn khad al wel veel bandjes..... tsja, geen cd speler voor die tijd, dus waarom zou ik ze dan kopen ;) |
eerte LP: Neil Diamond - Beautiful Noise
eerste cd: spice girls - spice :o |
dat was een of andere dance verzamelaar uit de nineties :p
|
now dancehits 95 en smurfenhouse
|
Eerste muziekaankoop in het algemeen:
een dubbel cassettebandje (!) van Pink Floyd - Delicate Sound of Thunder (live). Aangeschaft in 1988 en gelukkig nog steeds in mijn bezit. Eerste 2 cd's (aangeschaft in 1994): Talk Talk - The Colour of Spring Kate Bush - The Hounds of Love |
gekregen: Queen - Greatest Hits (deel 1)
gekocht: K's Choice - Cocoon Crash |
Toch grappig om te zien hoe de muzieksmaak van mensen met de jaren veranderd is.
|
sesamstraat osso? :o
|
Een of andere CD met kinderliedjes ofzo.
De eerste die ik van mijn pa had gejat: Een of andere CD van de Rolling Stones De eerste die ik zelf had gekocht: Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik |
zelf gekocht
Rage against the machine - evil empire denk ik |
Eerste cd: single Dune - Are you ready to fly?
Eerste 12": Bass D & King Mathew - Hold me now 97' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |