![]() |
Meneer cactus...
jah.. ik ben dus op zoek naar die naam van die vrouw uit dat programma.
want je heb t meneer cactus zelf en kweet niet, en dan die vrouw.. dus al weet je t pls tell me!! :D |
stemband:D haar haar iz vet stoer :eek: :D
|
---> Films & TV
|
en wat heb je nou geleerd mevrouw stemband?
|
Wat een kutprogramma was dat zeg!! blegh.. (n)
|
mevrouw stemband vond ik maar irritant maar kweetniet was (y)ik keek er vroeger best vaak naar.. heb er zelfs ooit nog eens een lp van gekocht :)
|
..dank voor reacties... i remember :)
sorry.. niet aan films & tv gedacht |
meneer kaktus is... OK!
|
alles kids, alles goed *?*
MENEER CATUS IS.... OK! geweldig, ben er toen ik kelin was regelmatig geweest! |
en dit is een......................KUSSEN!
:d:d jeugdsentiment :):) |
Ik vond daar nooit zo bar veel aan eigenlijk...
|
Yeah, meneer Kaktus :) Heb ik ook nog een LPtje van.
''Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?'' Jeugdsentiment dus ;) (En tijdens schoolvakanties doordeweeks op NED3 :D) |
Maar hoe heet die andere kerel dan, er was toch nog een kerel bij? Meneer kaktus, Mevrouw stemband en.... ??
|
Citaat:
Ach ja, meneer Kaktus:)....had altijd 5 rondes, waarvan de vijfde de 'ronde van het publiek' was. Waar gingen die andere 4 ronden nou toch over?:confused: |
Citaat:
En de prik van de Kaktus, was geloof ik ook een ronde.. en de rest... zie ik wel als het weer kindervakantie is, hopelijk zendt NED3 het dan weer uit :) |
de prik prik prik van de cactus
hij is....... DOOD handen en voeten in de lucht :D :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mr kaktus is cool
|
de éérste ronduhhhhhh
|
Spelende vrouw, wat hebt u nu geleerd? :D:D
Dat wil ik graag weerzien! Was altijd geweldig leuk :) |
tis wel op teevee tegenwoordig op nederland 3 maar wanneer en hoe laat weetik niet precies. het was in ieder geval 'sochtends
|
zucht..
Als er vakantie is (basis- en middelbare school) dan zendt Nederland 3 's ochtends oude series uit waaronder meneer Kaktus. Dat was de laatste 2 vakanties zo en hopelijk de komende ook. |
Volgens mij keek ik hier altijd naar vroeger,
het was volgens mij ook een van de eerste programma's die mij deed zappen (toen nog door gewoon naar de televisie te lopen en op een knop te drukken). Die laatste ronde met het zingen van een liedje vond ik altijd vreselijk. Voor de rest, tja, 'de eerste ronde!' dat soort dingen zijn me wel bijgebleven. Maar hoe ze ooit op het idee waren gekomen om de meneer Kaktus Show opnieuw te starten ipv telekids snap ik niet... Trouwens, artikel erover, MET liedje op de achtergrond! :-) http://www.spunk.nl/artikelen/480304.html |
een applaus voor deze KANJER!!!!
hahhaah.. |
Vind het wel vunzig dat als ze zingen 'laat je lurven zien, laat je kladden zien', dat íe dan bij kweetniet in z'n broek gaat zitten graaien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |