![]() |
[hip hop] eminem nieuwe nummer!
wat vinden jullie...van het nieuwe liedjuh van eminem?
ik vind het wel een mooi liedjuh alleen ik vind wel dat hij vaak een beetje zielige liedjes maakt: 1. the way i am 2. cleanin' out my closet 3. sing of the moment maaruh het liedjuh heet SING OF THE MOMENT en jah ik vind hem wel mooi maar een beetjuh een zielig deuntje |
zal best
|
vind hem weer ruk, maar leuk voor de fans dat ie WEER een "nieuwe heeft"
|
leuk voor de kleine jongetjuhz die hem vet vinden en helemaal niets weten over zijn vroegere DOPE shit!!!
|
niks aan
|
ach ja, ik vind em wel leuk om een paar dagen in mn playlist te hebben, om hem vervolgens voor heel lang weer te vergeten.
|
Sing for the moment heet ie. En ik vind het wel een leuk nummer, moet 't alleen niet te vaak horen.
|
leuk hoor, maar het origineel is toch echt 023890234822349u234982374982374923840239420394802 keer beter
je moet dream on niet coveren, die moetje laten zoals die is (en dat zeg ik niet omdat ik niet van rap hou... maar gewoon omdat ik dat voor alles vind gelden) |
ik kwam m tegen toen ik aan het zappen was, op MTV. die presentator: "nou, dat was de nieuwe van eminem, en er zit een sampletje in van een oud nummer, maar ik weet niet welke, en dat ga ik even voor je opzoeken"
dat is dus de laatste keer dat ik naar zijn programma kijk... :rolleyes: ik vind het origineel mooier. en ik denk dat het nummer ook niet zo heel veel voorstelt zonder Dream On erdoorheen. |
en dat noemt zichzelf VJ????
|
Citaat:
|
Wie was het dan, die gozer van MTVlive zeker, niet Seth maar die andere (jah, ik ken ze wel!)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sander heet die VJ en das altijd zo'n irritante chaotische hakkelaar, weet nooit wat ie moet zeggen.
En ik vind dat 'liedjuh' (ik zeg liever gewoon nummer...) op zich wel tof. |
Ik haat hip-hop R&b bobbeling en al die shit dus ja dit nr vind ik ook weer ns neuk... Gewoon even ruk als al die andere die die gemaakt heeft..
|
liedjuh
hoe diep kan je zinkuh |
Citaat:
om eerlijk te zijn vind ik eminem maar een sukkel, zijn muziek is echt vreselijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
95% van de hele top 40 is cover en ook nog letterlijk gecoverd; zelfde text zelfde muziek en bij rap is vaak alleen het refrijn gecovered, de rappers voegen hun eigen text eraan toen en dat is nooit ergens van gecovered.
|
Ik vindt hem wel leuk hoor, maar ik digg Em gewoon zowiezow.
|
Citaat:
|
Ow ik heb em al gevonden :) Niet goed gezocht dus :o
|
Citaat:
over nieuw en Em gesproken.. "we all die someday" ft. 50 cent ,obie trice,lloyd banks op de dj soul assassins mix tape gaan sommige mensen wel leuk vinden |
dat liedje is niet veel aan, mijn inziens.
bier zuigt btw :p |
Citaat:
|
waarom heet sing for the moment niet gewoon dream on, zoals het hoort :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verre familie van ene M. Jackson?
|
ruknummer. simpel :)
|
ik vind m wel mooi eigenlijk
xxdelal |
Citaat:
|
ik vind m beter dan bijvoorbeeld without me en the real slim shady...
maar nog steeds echt nix....dat irritante stemmetje van hem.... :mad: |
Citaat:
|
Ik vind et op the CD wel goed klinken, maar op MTV wordt er zoveel weggehaald, dat nog maar een half nummer overblijft...Beetje jammer, alsof we niet tegen woorden als fuck en gun kunnen :rolleyes:
|
[kortmaarkrachtig] I Like it. [/kortmaarkrachtig]
:D |
Citaat:
en cali king mix tape sound bombing |
Ik heb net zo'n schijthekel aan eminem als hij zelf aan homo's en negers heeft! Wat een k*tmuziek!!! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alleen het refrein is leuk :) (y)
|
ahum...Eminem een hekel aan negers? Ik weet niet, maar al zijn collega's zijn negers, en zijn ontdekker (DRE) is neger, hij treed op met negers en hij wil zelf een neger zijn...
|
ag ik bedoelde zn moeder..... anyway hij is een gore flikker. Laat de hiphop aan de zwarten over!
|
Citaat:
|
GJM is wit, Necro is wit..
|
sage francis is blank !!!
el-p is blank !!! aesop rock is blank !!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |