![]() |
wat moet ik doen?
Ik heb een vriendje maar nu heb ik een jongen uit engeland ontmoet en verder niks mee gedaan hoor, hij heeft wel bij mij geslapen want we waren allebei op vakantie maar we hebben echt niks samen gedaan alleen heel gezellig gekletst.
Maar nu hij hij mij een emailtje gestuurt dat ie me leuk vind, me mist en dat hij naar Nederland wil komen.. OEPS dat was niet de bedoeling.. Gr. |
duidelijk toch..
je zegt dat je niets voor hem voelt en al een vriendje hebt. |
dank je voor het antwoord, maar is dat niet hard om te zeggen?
Ik vind het namelijk een beetje zielig om dat zo te zeggen.. |
nee hoor het is niet hard, het is harder voor hem als hij naar nederland komt en op die manier geconfronteerd word met bv je vriendje.. of dat je hem die hele reis laat maken en hij vol hoop op je stoep staat en vervolgens afgewezen word.
en zoals je zei er is niets gebeurd, hij vindt jou gewoon leuk.. daar kan jij niks aan doen. |
Ja je moet ook niet letterlijk zeggen "He sorry
ik voel niks voor je, blijf maar daar." Maar meer iets van dat je hem als een vriend ziet en dat het niet meer dan dat is. Dat je hem graag weer wil zien, maar alleen vriendschappelijk. Een beetje leuk weten te brengen is wel belangrijk :) |
Citaat:
dat is echt zoiets standaards van jullie vrouwen waar we echt van moeten kotsen zoiets. dat jullie dat nogsteeds niet doorhebben :o Ik stel het meer op prijs als iemand duidelijk zegt: sorry ik voel niks voor je, dan dat het leuk verpakt word en graag vrienden wil blijven (n) |
Citaat:
|
Citaat:
toch niet veel ervaring mee, of wel? ;) |
Zeg hem gewoon dat het niks kan worden omdat je al een vriend hebt. Zo hoef je niet eens iets te zeggen over je eigen gevoelens.
En zeg alleen dat je vrienden wil blijven als dat ook echt zo is. |
Citaat:
|
ok dat word nog eens even goed nadenken.
Engels ben ik nog niet zo heeeeeeeeel goed in en als hij het dan maar niet verkeerd opvat, is nl al eerder gebeurt een opmerking die hij heel anders opvatte.. |
Citaat:
zoiets? |
haha dat kan ik zelf ook nog wel bedenken ;)
Dat kan die ook moelijk verkeerd opvatten. Maar HIJ WEET dat ik een vriend heb.. BTW hij is 30 |
Citaat:
*sprak hij uit ervaring* :o |
Citaat:
Alleen omdat hij meer levenservaring heeft?? |
Citaat:
ik raad het je af, maar je moet het zelf weten natuurlijk. |
oke, hij is 30, ik 19, hij woont in Engeland, ik in Nederland
En wat ik zei van vakantie, het was niet echt een vakantie, het was namelijk een training vanuit werk en hij deed dat werk ook niet voltijd en ik heb het ook als bijbaantje dus dat hebben we wel weer gemeen.. We verkopen dezelfde producten. Ik vind hem ook wel heel leuk maar toch niet dat ik gek op hem ben. |
Citaat:
Als hij weet dat je n vriend hebt, en toch wil komen vind k dat helemaal al (n) Hij is dus 30? Denk dat dat op jouw leeftijd een te groot verschil is. Ik vind t op zich wel kunnen, maar niet nu. Daar komt ook bij dat hij heel ergens anders woont, etc, niet echt iets om n 'relatie' op te bouwen. |
ENGELAND?
en sommigen vinden maastricht groningen al onoverbrugbaar denk niet dat je daaraan moet beginnen |
Maar hij is wel heel leuk en stuurt ook hele leuke mailtjes. Ik vind het gewoon zielig om te zeggen sorry je weet dat ik een vriend heb dus pleur op..
|
Citaat:
|
Zeggen dat je niets voor hem voelt. Hoe eerder hij het weet, des te minder hard zal het voor hem zijn.
Lekker lullig voor hem als hij eerst naar Nederland komt, en daarna pas hoort dat jij niets voor voelt. |
toch maar direct zeggen dat je een vriendje hebt en dat het niets kan worden. Beter nu gelijk zijn dromen in duigen laten vallen, dan heb verliefder te laten worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |