![]() |
Leuk spel ( hoop ik, testers en coders gezocht)
Hoi ik heb een spelletje geschreven .. en dat is nu open source
het is al speelbaar maar er moet nog veel meer in dus ik zoek : Gamers Beta testers Coders mensen met goede ideeen enz enz www.il.fontys.nl/~aries/startrek.html |
effe een vraagje, welke taal??
en voor de rest wil ik wel beta testen of/en coden. Maar daar ben ik dus niet zo super in. Just a n00b ;) :cool: |
C++ uiteraard... :D
|
Citaat:
|
Een tijd geleden heeft hier ook een startrek-spel gestaan maar daar zat een virus in. (Klik hier voor de melding).
Ik heb ook dit bestand maar even gescand en dit bestand bevat GEEN virus. (Gescand met Norton 2003 met de laatste virusdefinities) edit: Dit is het topic waarin ditzelfde spel stond: *klik*. |
Jah dat virus zat dus op mijn computer.. grrrr : mad:
sorry mensen kon ik nix aan doen .. maar nu ben ik shielded hehehe |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het spel eens gestart en vind het hoofdscherm er niet echt spectaculair uitzien. Misschien kan je daar nog wat aan doen? :-) |
nee maar ik zit geloof ik op 't account van een studiegenoot ..
klote zo'n gezamelijke pc.. :rolleyes: |
zo beter ... anders springt die lummel me straks in me nek hihi
|
Citaat:
|
k wil wel testen, en goeie ideeen heb ik soms ook nog wel:D:D, k weet alleen niet zo goed wat k me bij jou zelf geschreven spelletje voor moet stellen.. (hoe profesioneel jij ben ED) wil wel testen, als je nog iemand zoekt, mail of pm of replay maar, heb niet zo hele goeie pc nu :mad: 502 mhz, draai wel xp
|
Citaat:
|
ik snap niet hoe ik mijn schip kan repareren en hoe de lasers werken? en hoe krijg je een missie?
|
Read The Fucking Manual !!!!!
d'r zit een text file bij van hoe alles werkt... F1 = bridge F2 = engineering F3 is astronavigation enz enz .. lezen dus .... |
Heu deze maar ff uppen .. of hoe heet dat ook alweer...
By the wat ... op deze site http://www.allegro.cc/depot/project....st=1048765902& kunnen jullie ook nog je mening geven ... en er staan nog honderden andere freeware projecten ... Allegro rulez !!! :D |
Wat heb je daar nou weer aan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20. |