![]() |
is dit wiet.... Of niet??
|
zeker wel :D
|
lijkt wel op wiet. hmmm ik hoef het huis tegenwoordig niet meer uit :D
|
Dat is toch gewoon wiet , niks legaals aan lijkt mij...
|
hahaha ik vind het trouwens wel heel erg vreemd, dit zal wel gewoon thc loze wiet zijn :) vet slecht dus:) maar het is wel echt ram goekoop..
|
Citaat:
|
Nee, dit is geen wiet.
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het een beetje ranzig uitzien ik koop de mijne wel in de shop waar het natuurlijjk en gezond is. doen ze niks mee want ze roken het zelf ook!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Is een Amerikaanse site, en volgens mij hebben ze daar een heel duidelijk drugsbeleid dat zegt dat het wel degelijk illegaal is daar... |
eeehm gedogen wil zeggen iets dat ILLEGAAL IS, oogluikend toestaan.
Maar in principe kunnen ze je met weed op zak altijd aanhouden, want het is illegaal. Maar dat zal toch niet bepaald snel gebeuren:D |
'you can smoke it anywhere were you are aloud to smoke sigarettes'
dus het is geen wiet |
Citaat:
|
welke domme magool vind dit nou goedkoop? ookal was het wiet.. dan was het nog duur.. 22.99 voor 1,5 kgram super skunk.. :eek:
maarja het is toch geen wiet dus.. |
Citaat:
voor een ons , aap dat is 100 gram... |
wiet is trouwens zowiezo illegaal in nederland. alleen het wordt officieel gedoogd. wat het verschil is weet ik niet
|
Citaat:
nja whatever.. als het ons is... :p |
T ziet eruit als die rotzooi wat ze op lowlands in de joints gooien.
ROT ZOOI merkjenixva |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou je mag maar een paar gram bij je hebben, heb je meer: ist egt verboden enn neej ook nie gedoogd ;) |
Citaat:
|
maar de amerikanen kunnen ook helemaal neit tegen onze wiet. nederlandse wiet ja geloof het maar is de beste wiet van de wereld. omdat er zo'n hoog thc gehalte in zit. mensen vanuit amerika komen hier denken fuck wat goedkoop en flikkeren er een gram is en gaan van hun stokkie af omdat ze maar iets gewend zijn wat 5X minder sterk is
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |