![]() |
Iemand die mijn stijl leuk vindt?
|
Mwoah t gaat, beetje te slordig vind ik
|
dat is juist de stijl?
|
Ik heb leukere stijlen gezien. Maar goed, ieder zijn smaak.
|
te kinderlijk
|
niet zo mooi.
|
uhja :(
|
noem je dit een stijl... ik vinnet gewoon goedkoop... (n)
|
Het spijt me zeer, maar ik dit vind ik meer lijken op een tekening van iemand die probeert te tekenen...
|
Citaat:
|
Dat kan mijn buurmeisje van vijf ook...
|
woah, kheb nog weinig negers gezien met zo een kleine neus :p
Verder vink 't niet echt een stijl.. tis gewoon een beetje cartoony tekening.. en 't mocht wel wat netter hehe.. |
Hmm..het lijkt er meer op dat je het gewoon niet kan en het dan verbloemd door te zeggen "dat is mijn stijl"
Net zoals je een realistische tekening heb verknald en dan zeggen dat het 'abstract ' is... |
Wel slim... als 'ie het nou verder een beetje handig aanpakt is er vast wel iemand die voor deze "uitdagende en gedurfte vorm van kunst" een paar miioen euro'tjes wil neertellen... :p
|
Haha, is dit nou serieus bedoeld, of meer als een anti-kunst?
|
tja, hoop dat je dit niet serieus meent...
|
Jammer dat niemand inhoudelijke verbeteringen geeft...:( ik ben absoluut geen expert maar ik probeer het toch:
als je goed kijkt zie je dat er verschillende tinte in haar zitten maar dat is stukken minder gedaan op het gezicht en op de trui. Viltstift is imo errug zonde. Dat maakt het geheel er absoluut niet mooier op dan had je dat met viltstift beter egaal kunnen doen. Daarnaast klopt het gezicht van geen kant: mond moet ongeveer op de helft. Als je het slordig wilde doen had je het gezicht stukken anders (bijv: grappiger) kunnen maken dmv. bijv. een brede mond met lach of iets dergelijks. |
Echt van geen niveau.
Te slordig maar tegerlijkertijd te netjes. (als je begrijpt wat ik bedoel) |
Citaat:
|
Citaat:
En ik vind het veel te kinderlijk, is geen stijl te noemen imho. Bovendien spreekt het me totaal niet aan. |
Ik hou er niet zo van. Vind het een beetje makkelijk.
Maar ik onthoud me in ieder geval van opmerkingen betreffende het niveau, stijl, etc. Dat is niet aan mij. Noch aan iemand anders op het forum overigens, just a reminder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol, dat tekende ik op de basisschool ook..maar ehh ja, ieder zijn ding he ;)
|
lol
|
Citaat:
Waarom zou ik vragen of ik haar plaatje als avatar mag nemen? Ik zou vereerd zijn als iemand anders mijn plaatje zo mooi vindt dat hij/zij hem als avater gaat gebruiken. En daarbij... over een paar daagjes neem ik toch weer een nieuwe avatar. Dus. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Hmm, daar heeft u een punt. De volgende keer zal ik het zeker aan haar vragen. En aan dat 'doen alsof je hetzelf getekend hebt'-gedoe dacht ik later pas. Maar goed, je hebt gelijk. Dank voor het advies. Goed, totzover het offtopic-gepraat. |
Eigenlijk, slaat dit hele topic helemaal nergens op..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dat baardje zo vreemd :confused: :confused:
|
stop is met reacties geven.. een of andere mafkees heeft t hier nergedumpt en jullie gaan het nog een beetje serieus onder de loep nemen ook..
|
hha ,, ik vind het wel leuk , vooral het haar, maar heb je deeze met de computer gemaakt?
vroeg ik me af :P |
Citaat:
ach ja..... ik meende het wel :) |
die tekening word na elke negatieve reactie vetter!
|
Ik vind em te gek :d
|
is dit het spelletje wie is dit?? nou... is het ruud gullit?? wel goed gelukt dan :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |