![]() |
Gel
Gel is kutspul.
Zeker als ik een halve pot gel in m'n haar heb :mad: Ach ja, who cares. Meiden vallen toch meestal op jongens met veel gel in hun haar... zonder gel ben je niks, toch? (n) |
Citaat:
wat een topic :rolleyes: |
Citaat:
verkeerde pH-waarde |
Citaat:
|
Neee,zonder gel (y)
|
Zonder gel ontploft m'n kop nogmeer dan het al met doet :)
Maar wel beetje matig..hoef nou niet direct de walm van zo'n cheape pot groene of gele gel met me mee te dragen.. Aqua styling gel wax is geweldig trouwens :) |
Citaat:
|
Gel zuigt, droogt altijd zo hard op, of het is van die smerige wetlook-gel. Dat is echt voor Ricardo's.
|
Gewoon lekker schoon, dat is nog altijd het mooiste haar.
|
als je het nie echt ziet en nie voelt is het goed maar niet van die harde stukken haar, dat is nie mooi...
|
Citaat:
|
Ik heb liever een ontploft warhoofd dat zo'n gelhead.. maarja daar moet je ook net het haar voor hebben :)
|
Citaat:
|
:rolleyes: En hoe denken jullie dan haren omhoog te zetten ofzow? :rolleyes: of hebben al die anti gel'ers plat haar.......
|
Citaat:
Gel valt niets mee aan te vangen. Wax / wax-achtigen (en met mate) zijn een stuk prettiger :) ... |
Ik dacht dat de titel "Geil" was. :|
|
Gebruik dan geen gel als als je het zo'n kutspul vind, of neem andere gel
Ik gebruik ook gel, maarja..ik heb een best wel stylo kapsel dus ik zou niet weten hoe ik me haar anders in model moest doen :confused::cool: |
Ik gebruik liever l'Oreal Studioline FX styling spray, dat blijft redelijk soepel, legt er niet zo'n gluiperige glans over en ruikt nog lekker ook.
|
Ik gebruik trouwens de goedkope kruidvat gel..
Die is doorzichtig dus er blijft geen vreemde groene of blauwe kleur achter.. verder kost ie 1,- per pot ofzo, lekker goedkoop.. Hij ruikt niet geweldig, maar ach, boeit dat, dat ruikt niemand meer na 15mins.. |
Nou, als ik geen gel in zou doen dan ziet m'n haar er al helemaal niet meer uit.. :(
|
gebruik alsjeblieft gewoon gel of andere haarproducten anders krijgen we van die enge pluizenbollen allemaal!
maar , gel met mate. |
Zonder gel in mijn haar ga ik de straat niet een over dus, het is een must
Wetlook en van die 'Fructis behang plaksel gel' is gewoon ranzig |
nee geen rotzooi in mijn haar
dat mijn haar na zoveel jaar (met wat puntjes knippen) er nog goed uitziet heb ik te danken aan mijn afkeer van die rotzooi. alles wat fixeert is slecht voor je haar. |
Mwah zolang je haar niet té straks staat van de gel is er weinig mis mee, ik gebruik het voornamelijk om m'n haar enigzins in model te gooien, anders loop je rond met zo'n 'net uit bed'-look en dat is nou ook niet echt geil.
|
Citaat:
|
Gel is dus zeker géén kut-spul!!
En die pschitt-gel van fructis is ook relaxt! Werkt echt goed en fijn. |
Citaat:
*zucht* |
gel is goeeeeeeedd (y) :o
|
Ik heb van loreal studiofx invisi gel. Maar ik doe dat spul altijd verkeerd in :(. Als we gym hebben gehad zijn me haren helemaal droog maar ze staan nog wel overeind, ziet er echt niet uit :(.
|
Ik gebruik wax.
|
Keune Kapperswax (y)
en als dat niet sterk genoeg is L'Oreal Glue / Wella Freezer Gel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jaaa ik ook! :D en dan begint het ook nog (in mijn ogen) met "geil is kutspul" :D |
Citaat:
|
Te gel
|
ik haat gel, het wordt er vaak hard van, of juist plakkerig en slap. Ik gebruik Fudge Shaper, dat maakt je haar stug en zo kan je er van alles mee doen. Ook als je gel uit wil kammen krijg je van die stomme witte schilfers.
Fudge dus. Duur maar goed. |
Ach als het lekker ruikt en in model ziet ener niet plakkerig smerig onverzorgd met stukjes en gelklonten en kledders en te veel gel uitziet heb ik er geen last van.
|
hangt er vanaf wat voor kapsel enzo, een beetje is niet verkeerd, maar wanneer het gewoon niet verdeeld is en je het echt overdone zite zitten is het lelijk :eek: (n)
|
Ik heb gewoon die goedkope gele troep, ik gebruik er toch niet veel van per keer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gel smaakt vies.
HEEL vies |
...als het maar vlug droogt. anders lijkt mn haar echt nergens op
|
Citaat:
Erg fijn spul, hebt er niet veel van nodig, maar wel stinkend duur... Bovendien ruikt het naar kauwgomballen, best apart :) ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
gebruikte vroeger met kort haar van die goedkope troep, maar is wel erg goor om dat in half lang haar te smeren..geen idee wat ik er nu trouwens in zou moeten doen :| half lang haar is irri: vet = vies, gel is vies en niks erin werkt ook niet echt :| die fudge klinkt wel nuttig trouwens :O waar koop je da?
|
mijn gel is volop duur 15euro per tube, maar je hebt maar heel weinig nodig en ruikt nog lekker ook
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |