![]() |
tip
welke tip creaties heb jij gemaakt. eerste keer dat ik geblowt had had ik een E en niet zo'n mislukte w maar een echte mooie E ik ga hem nog een keertje inschannen
welke creeren jullie?? |
Meestal wordt het wel een mooie M, maar als ik ga proberen om 'm dan ook nog in te duwen gaat ie open staan en krijg je een O :/ En dat werkt niet zo puik ; )
|
een ster..
|
Meestal een M, maar ik knip 'm dan in zodattie er vetter uit ziet
Ik gebruik ook vaak een spiraal. (is eigenlijk een reefer tip) Het staat wel mooi en het is super simpel te maken. |
krijg vaak een soort omega ding
|
Gewoon een rondje zonder al die onzin erbij
|
M :)
|
S die kan je zelf nog groter en kleiner maken. als je er meer sjek of wiet in stopt bijvoorbeeld.
|
ik heb nu een nieuwe tip, de meesten kennen hem denk ik al, maar ik zag hem nog niet staan, vouw eerst een M, haal dan de achterste helft van de M weg, de helft die naar je mond gaat, en je hebt een super fijne O tip, die super fijn hijst en waardoor geen sjek enzo in je bek komt(komt vaak voor bij onervaren draaiers(no offence))
|
Citaat:
|
hahaha damn..nou wat ik eergisteren in Frankrijk heb gezien!! omg :eek: Ik kan het niet eens uitleggen !
|
Meestal een labda-tip en soms een omega.
Ja... Grieks gehad. |
meestal S
gaat automatisch vreoger deed ik altijd Omega en soms een dubbele :) |
Citaat:
|
en pentagrammetje is t mooiste wat k ooit heb gedraaid , maar meestal gewoon M of N
|
Citaat:
Das een labda. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31. |