![]() |
Een geweldig goeie band!
Hallo,
Ik ga nu ff reclame maken voor een onwijs goeie band. De band heet Face Tomorrow en komt woensdag 19 maart om 21.00 uur op The Box! Allemaal kijken dus Groetjes Saskia |
meer info graag...
|
kijk op www.facetomorrow.net
|
Wow, vertel meer over deze ons onbekende band, we zijn onwetend! :eek:
|
Als ik het zo een beetje bekijk, een beetje de stijl van Foo Fighters ofzo???
|
Ze zijn bij mij vorig jaar op het schoolfeest geweest, ze treden heel veel op. Het is hardcore, met veel headbengen. Die zanger zingt echt fantastisch en ze zijn onwijs aardig. Heb na het schoolfeest heel lang met ze gepraat.
En ze zien er nog goed uit ook!! Groetjes Saskia |
lol
|
Hehehe saskia...Face Tomorrow was vroeger hardcore en hoewel ze nu wel in die hoek zitten sort of is t meer indie achtige muziek tegenwoordig. Erg goeie band desalniettemin...en Foo Fighters? Wat mij betreft blaast FT die finaal weg.
|
Face Tomorrow...? Hmmm, ik zal 'es sjekken... :D
|
tja...nieuws enzo...
|
ik ga face tomorrow lekker over over morgen zien :o :p
|
Citaat:
|
headbengen doen we hier niet aan.
|
ik vind er niet veel aan
|
ik vind hun artwork overigens beter dan de muziek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
d'oh :p
|
Citaat:
WAAR SLAAT DAT OP |
Citaat:
|
ik heb face tomorrow een half jaar geleden gezien en vond er persoonlijk niet veel aan, maar da's mijn mening.....
|
Ik heb het voor elkaar gekregen die hele band nog nooit gezien te hebben. Moet maar een keer dan.
|
Citaat:
|
Dat artwork is gedaan door die gast van Against Time meen ik.
|
Hahaha geniaal.
|
Citaat:
:P |
Citaat:
|
FT is OK!!!
|
Citaat:
|
ft is beroemd ofzo
maar ik heb ze ontmoet! enzo :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
face tomorrow... jah vette band ja! hey wacht eens! die spelen toch ook op kabaal am gemaal ?
|
Ohja joh?
|
hee, weet iemand trouwens wie die artwork heeft gedaan voor de hoes ? die is mooi!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmm Dat schijnt die dude van Against Time gedaan te hebben. Maarja. Wie ben ik he. |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
|
kende band al beetjuh, maar inderdaad zeer goewd (y)
|
vet. VET VET VET!!!!
|
Ik heb net de muziek geluisterd. Ik vind 't eigenlijk niet vet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zit toch zo'n lul van face tomorrow op dit board? Die alleen maar post als hij concerten geeft en verder weinig toevoegt?
|
Citaat:
dat mag nie ! jaaa... dat rokje gaat wel heeel ver omhoog |
haha
|
ja, dat ben ik 86dagreed... lul? mmmh, ik geloof niet dat ik jou ken, maar leuk dat je je mening al over mij klaar hebt... gnagna...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |