![]() |
1 Persoon van Lifestyle
Als je 1 persoon van Lifesyle mocht veranderen (kleding, make-up, piercings, etc.), wie zou je dan veranderen, en wat zou je aan diegene veranderen? :cool:
|
ja niemand. iedereen is waarschijnlijk prima zoals ie is :-p
ja eh...substantial moet de haartjes onder z'n lip weghalen :-p *rent weg voor Johan* |
ligt voor de hand.... Death-Britney .
Ze mag best gothic blijven maar hier en daar wat leuks toevoegen zou geen kwaad kunnen. Hoewel, eigenlijk moet iedereen natuurlijk zichzelf blijven en dragen wat hij/zij wil.. Cliché maar waar. |
Citaat:
kvraag me af of zo op de meeting ook zo gaat doen. moet wat moois worden dan :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
En ik kan niet zo snel iemand bedenken die ik zou will veranderen?! |
Citaat:
|
whaaaa
geen goeie forumdag voor mij :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(dat er in deze 2 post geen typo's zitten is een wonder) |
nare man :cool:
|
Citaat:
|
Bij een aantal mensen zou het wel leuk zijn om arrogantie weg te poetsen, en daar respect-voor-mensen-die-je-eigenlijk-niet-zo-leuk-vind voor in de plaats terugzetten.
Vrede op aarde, harmonie op het forum, lala, lala, lalala-la. |
bertbart in een moeilijke hiphopper
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
ja...ik kan wel 1 iemand bedenken waarbij de arrogantie wel een heel eind weggespoeld mag worden. doi |
Death-Britney
daar ga ik een nog ergere breezahslet van maken |
Citaat:
Laat dat kind allemaal met rust of ze zo'n undercoverdinges is of niet! |
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.proflowers.com/continuity...ses-red_tn.jpg |
Citaat:
|
Birthmark, ik zo 'm als balletje kleden, een echt corps-mannetje (y), want och drinken en blowen doet hij toch al zo als het hoort, nu alleen nog de bijpassende studie en kleren.
|
Bertbart : Fubu outfit, goude ketting, airmax, en bandana
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwens black suger waarvoor reageer je niet op me privébericht! :confused: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Je moet je moedertaal enigszins normaal kunnen beheersen, iig als je er iets aan kunt doen. Als het buiten je macht ligt, laat dan maar zitten, maar zeg het dan gewoon. De rest van de talen is voor je eigen bestwil.. :) Zo denk ik erover tenminste.. (en wat was er mis met dreadlokje d'r zinnetje afgezien van de interpunctie? Of is dit een domme vraag :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja... Ben ook geen wonder in engels :p |
Citaat:
|
rutger/a new nose
ik zou hem een ander emo-kapsel geven voor een middagje |
Citaat:
|
Ik zou alle niet-leuke mensen willen veranderen in wel-leuke mensen. Lijkt me logisch.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ung zit ik weer over dat kind te discussiëren he... |
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja, ik probeer al me bek over d'r te houden, dat heb ik gister al gezegd.. Maar ik vraag me af wie zij écht is.. Maar nou weer ontopic (je mag het laatste woord als je dat wil , maar daarna toch maar ontopic) :p |
eXo
ik zou 'n hip persoon van 'm maken |
he roy...... ik kom helemaal neit op lifestyle man :p
ehm.... k zou otherside wel es helemaal in paardrijkleren willen zien :D:D |
ik zou evil-cherry willen veranderen zodat ze wat vaker foto's van zichzelf post :P
|
Citaat:
|
Pftt. :rolleyes:
|
Avelon want die heeft zo'n geweldig kak-hoofd ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |