![]() |
Tips vegatarisch onbijt GEZOCHT!!
beste mensen,
ik ben vegatarier, zo'n half jaartje al. met ontbijd eet ik dus geen vlees. dus doe ik maar zoet op.(hagelslag enzo...) dat is eenzijdig en bovendien slecht voor je tanden(;)!) dus ik zoek alternatieven! (ben geen kaas eter!) reageer! |
Pindakaas?
Sandwitchspread? :D Komkomer? Ei? |
Wat dacht je van een lekker eitje? of vegetarische paté?
|
Citaat:
|
Citaat:
Jah zelfs in de Aldi! :D ;) |
hee das fijn(y)
|
je kunt ook Brinta nemen (y) , of cruesli, of muesli, of drinkontbijt, of fruit....
|
of gewoon vebetarische worst? :confused:
|
bedankt,
-Pindakaas -Sandwitchspread -Komkomer -Ei -cruesli -muesli -drinkontbijt -vegetarische vleesvervangers daar kom ik de ochtend wel mee door(!) |
ik ben veganist en eet 's ochtends muesli in soja-chocolademelk en wat fruit. perfect voor mij, want ik kan niet goed brood eten zo vroeg.. maar je had al wat tips, gelukkig.
|
rijstepap!!!!
|
huttekase
tomaat beetje peterselie erop heerlijk! |
muesli
|
Yoghurt met muesli (en als je tijd over hebt: stukjes banaan erin!)
Maar het allerbeste is: roggebrood (kun je kopen bij supermarkt en soms bij een bakker) daar zit veel ijzer in, is goed voor je als je vegetarier bent! Eetse! ;) |
Citaat:
|
Drink een glas Roosvicee Ferro, daar zit veel ijzer in, is goed voor je als je vegetarier bent...
|
Kellogg's! Dus smacks/ frosties/ choco's en al dat spul. Ontbijt ik al mn hele leven mee en bevalt nog steeds prima!
|
jam op brood, is ook niet echt ongezond volgens mij, want er zit niet veel vet in, veel jamsoorten zijn zonder teogevoegde suikers, dus ook niet erg zoet.
|
Citaat:
appelstroop is veel lekkerder :) |
Ik heb echt zoiets wat kun je als vegetariër niet als ontbijt eten... Tja behalve vlees dan... Er is zoveel keuze... zelf eet ik meestal pindakaas op mn boterham... en gewoon fruit... En je hebt idd vegetarische paté, en vegetarische plakjes worst...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |