![]() |
site layout
oke, eerst ff zeggen: het gaat om de layout, de links doen 't nog niet goed, die verwijzen naar een oud htm file dat nog dr op staat... maar 't gaat ff om de layout zelf...
comments, suggesties, kritiek... ? http://cha0s.partybox.be/new.htm :edit: site is voor 1024x768 of hoger... voor 800x600 mensen moet ik nog iets maken... |
Prachtige site, heel mooj!:D
|
ey, mooi gedaan..
Ik hou wel van dat blauw en zwart bij elkaar "Now playing: Praga Khan - Breakfast in Vegas " waar die text staat, staat een balke WEG ERMEE :p maar de rest, jah, is mooi gedaan.. |
Citaat:
|
prachtig
|
Niets op aantemerken.
Supermooi |
netjes, alleen kan ik met mijn resolutie (1024*768 dacht ik) het menu niet zien, dus scrollen voor menu=irri
|
Citaat:
ennuhm, muziekje staat 'r ook al op. :) aangezien sommige mensen muziek irri vinden op 'n site, werd me verteld :) hehe... dus eerst start sound klikken... :) |
Citaat:
|
oooooeeeee.... flash buttonnnnnnnnnssss :rolleyes:
Jammer dat die scrollbar aanpassingen alleen werken in IE... -> weg ermee. Voor de rest wel mooi. :) |
Citaat:
is java |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik reargeer niet meer op offtopic reacties :) (in dit topic dan :p) |
gaat es lekker op onzin ruzieën :p en verziek me topic niet ofzo :p
|
best aardig, maar die witte lijnen zijn me wat te dik, de achtergrond bij poepneger (en waarschijnlijk op andere plekken ook) is niet netjes (img is groter dan venster, dus wordt-ie lelijk afgesneden), de tekst is vet en da's lelijk, die linkjes zijn wel leuk moet ik zeggen.
(ps - no offence, maar als ik een design bekritiseer antwoord ik bijna altijd alleen maar de dingen die ik niet zo mooi vind :)) |
Damn, echt mooie site.
Mijn complimenten :) |
Citaat:
achtergrond bij poepneger klopt idd niet, maar die link leid naar een stukkie oud htm.. 't is ook eigelijk meer een layout test nog... (ps - no offence, maar als ik een design bekritiseer antwoord ik bijna altijd alleen maar de dingen die ik niet zo mooi vind :)) [/B][/QUOTE] ghehe ik vraag toch ook om kritiek :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |