![]() |
hoe kan je een jongen echt kwetsen?
myn ex, heeft smerige dingen over me gezegd aan iedereen... roddels enzo... nu is de vraag, hoe kan je een jongen echt kwetsen? Hem terugpakken zogezegd.
kan iemand me helpen, ik wil hem gewoon laten zien dat hy niet met myn voeten kan spelen !! danku alvast !! xxxxxxxxxxxxx |
Dat je al je orgasmes gefaket hebt, misschien?
Of misschien moet je er gewoon boven staan? |
Voel je je beter over jezelf als jij ook zo'n klote streek uithaald dan..?
|
Citaat:
hij is zijn kwakje toch kwijtgeraakt, wat boeit het hem dan verder nog :rolleyes: ik zou er ook boven gaan staan, laat zien wie de verstandige van jullie twee is. |
licht eraan hoe gemeen je het wil spelen...
Als je rond verteld dat hij ontzettend klein geschapen is zal hij je dat niet in dank afnemen... Maar of je hem daarmee kwetst |
Citaat:
|
show some self-respect en sta erboven
|
Waarschijnlijk is hij al gekwetst, anders zou hij die rare praatjes over jou niet rondvertellen.
Je zou dan ook gewoon erboven kunnen staan en zeggen dat er niets van waar is. Dan laat je zien dat je waardig bent, en je verbergt zo het feit dat hij jou kwetst met die praatjes. |
een goeie trap in de kloten.
|
Ik sluit met volledig aan bij ~Black Rose264~. Heb lief, neem geen wraak. Weet dat hij een te grote domme lul is om jouw liefde te verdienen, maar dat hij ook niets aan zichzelf kan doen. Ooit zal hij het wel leren. Jij daarentegen weet nu al beter, toch?
|
Grow up...
|
Citaat:
|
niks doen... het is zo al erg genoeg. Zo snel mogelijk vergeten!
|
wel, ik denk dat ik jullie raad ga opvolgen, doen alsof het me niks kan schelen, myn echte vrienden weten dat het niet waar is en ik weet het ook!! zolang dat zei en ik het weten is alles in orde !!! dank u mensen !!!!
|
Citaat:
|
hem willen kwetsen zou het teken zijn dat je even zielig/zwak als hem bent. Laat zien dat jij de sterkste bent,en dat jij veel te goed bent voor hem. Dat doe je het best door onverschillig te reageren.
ik begrijp je wraakgevoelens (heb het ook meegemaakt) maar toch, gewoon laten bedaren. |
Dat weet jij het beste.
Maar het is beter als je erboven staat. Succes! :) |
zeggen dat ie slecht is in bed ofzow :D beetje subtiel doen en die jongen kan het wel vergeten bij de meiden:p
|
Hoe moeilijk het ook is, don't do it!
Dikke kans dat hij er: 1. niet eens mee zit 2. je jezelf voor lul zet Bovendien beetje verspilde moeite voor iemand doen die jou een klotestreek heeft geleverd is niet echt logisch....Sta boven hem en zijn kinderachtige gedrag en wens hem veel plezier met de rest van z'n leven.... :eek: :o Blijf jezelf en let him go! Greetz Guesst |
Citaat:
|
hem in zijn ****** trappen?
|
niets...zal hem verder weinig boeien...
|
Een beetje kinderachtig...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |