![]() |
Klaarkomen door aanraking
Ik denk dat ik zo gevoelig en ontvankelijk ben voor die dingen dat als ik aangeraakt wordt en gestreeld behalve daar beneden (dus zonder clitoris) ik nog klaar kan komen. Wie kan dat ook denkt hij/zij/het?
|
Ik zou het niet kunnen denk ik.
Misschien als ik heel erg geil ben. Nog nooit geprobeerd :) wel een goed idee ;) |
Nee, ik denk het niet dat ik dat kan!!
|
Bij een vriendin hoefde ik alleen maar met mijn hand boven haar lichaam te zweven.
|
Citaat:
|
Ik weet vrij zeker dat ik het kan :) Ik kan ook *onthult groot geheim dat zelfs vriend en ex-vriend niet weten* klaarkomen van lang zoenen (halfuur ofzo:))
|
Interessant topic... :o
Maar ik zou dat niet kunnen. Denk dat geen enkele man dat kan. |
Citaat:
Of conclusie: Dan zoent ie je niet op je mond! :p |
Citaat:
|
Citaat:
Enneh, ik heb geen idee of ik dat kan. Misschien idd door lang met elkaar te zoenen...maar dan zitten de lichamen wel tegen elkaar natuurlijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als hamsters konden praten.... :D
|
Citaat:
(overigens had vriend het uit zichzelf al bedacht, de gemenert:)) |
:o
Hmm ja, ik kan klaarkomen als ik heel erg sensueel in m'n nek word gezoend. (en bij m'n oor enzo, nou ja..je kent het wel) :o :o :o :o :o Dat moet dan wel een tijdje doorgaan natuurlijk. En ook als hij uhm.. nou ja een tijdje met m'n borsten bezig is zeg maar.. en dan vooral met m'n tepels.. aanraken/tong.. :o :o |
Citaat:
ik zou eigenlijk niet weten of ik het kan. Het is me in ieder geval nog niet overkomen, maar misschien met genoeg stimulans op andere plekken. :) Nee met zekerheid kan ik het niet zeggen, maar denk wel dat het mogelijk moet zijn. *noteerd in het 'nog te proberen' boekje* :D |
Citaat:
|
Citaat:
mazzelpik |
Citaat:
Ben niet zo oversekst, denk ik. :o |
Citaat:
|
ik weet het niet
mss kan ik het wel maar nog niet geprobeerd als iemand anders het doet is er veel kans op dat het wel lukt maar ik moet het zelf niet proberen helpt niet :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij een natte droom trek je je zelf volgens mij wel af....heel kort en onbewust maar ik denk t wel...denk 't he...heb t zelf namelijk nog nooit gehad....
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06. |