![]() |
kan nu al niet meer zonder hem...
ik heb vanaf zaterdag avond met een jongen..
hijs helemaal het einde, en hij vind mij ook leuk. ik ben nu 3 avonden bij hem geweest, en gisteravond vroeg ik hoe laat ik moest komen, en hij reageerde zo van, zie maar, ik d8 dat het een grapje was, maar hij zij telkens van zie maar.. vandaag belde hij rond 6 uur, dat hij niet kon.. en ik werd helemaal sjaggie en zit nog steeds helemaal te huilen.. is t nou al zoo erg met mij? wat kan ik hier aan doen? ik ben echt helemaal stapel op hem, en hij volgens mij ook op mij, hoe hij doet enzo bijv. ik had een ring om, ik zie dat het teken geluk betekende, hij zo van, geef maar, ik heb heel erg veel geluk, heb jou nu.. help me.. kiss Dream |
Ik vind het niet meer dan logisch dat hij je niet elke dag wil zien.
Hij heeft ook tijd voor zichzelf nodig, en om dingen met anderen te doen. Het betekent niet dat hij je niet leuk vind. |
das waar, maar wrom reageer ik daar zo heftig op?
vind ik zo raar, wil het liefst elke sec van de dag bij hem zijn.. |
ja logisch als je zo verliefd ben, had ik ook...
gaat vanzelf over hoor, hoef je je nie druk om te make |
ja dank je, las net ook al iets van iemand, van hoe vaak ben jij bij me vriend, de meeste ook niet elke dag, dus eigelijk is het heel normaal, zal ik aan moeten wennen.. :(
|
tsja je heb natuurlijk nog maar heel kort iets met hem, dus dan is het toch anders.. Maar in een beetje gezonde relatie vind ik dat je ook wel ff zonder elkaar moet kunnen. Hou een eigen leven, al helemaal nu het allemaal nog maar zo kort gaande is tussen jullie.
|
iets onbereikbaars is altijd lekkerder dan iets dat voor je neus ligt
|
Citaat:
maar eigelijk wel waar... :( |
Sja...krijg je hormoonproductie maar 'ns onder controle :D
|
In loveeeeeeeeeee...dit zijn de bijeffecten :o :)
|
Dat heb je in het begin altijd.. Maar n dag zonder elkaar moet kunnen... :)
|
nu al? dit is júíst iets van het begin:) je bent nu nog helemaal volop verliefd enzo, en alles is nieuw en je wil alles aan elkaar ontdekken... het zakt vanzelf wel af tot een 'normaler' niveau:)
|
Het is inderdaad logisch :)
Maar probeer hem niet teveel te claimen, daar kunnen jongens niet zo goed tegen. Niet dat je dat nu doet ofzo.. Maar als hij een keer afbelt moet je hem niet gaan smeken of hij toch af wil spreken en dat je 'm zo mist enzo, das gevaarlijk. |
nee ik heb niet gesmeekt, ik zou gewoon "okeej" :)
hij zou me bellen dus.. maar ik begrijp dat het gewoon is omdat het zo nieuw is.. thanx voor jullie reacties, heb dr echt wat aan gehad! van mij mag dr een slotje op.. (als dat zo gaat) dikke kus Angela! :o |
Citaat:
|
alstublief, ge zijt 15 jaar, geniet van uw leven he...Als hij je zo behandelt is hij het echt ni waard da ge u zo voelt...
|
Citaat:
- ze vinden elkaar leuk - ze is al 3 avonden bij hem geweest - 1 dag kan hij niet, en zij reageert overdreven en gaat huilen Op welke manier behandelt hij haar niet goed? |
in het begin is dat vaak zo.
later zul je af en toe ook meer die behoefte hebben om hem even niet te zien. succes.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33. |