![]() |
ik mis je.. niet langer
ik ben niet zeker van de verwoording, maar ik ben wel zeker dat het ritme niet klopt, alleen vind ik niks om het te verbeteren.. can anyone help? :)
Jouw kus is al lang op m’n lippen gestorven m’n lichaam herkent je aanraking niet meer verbannen uit mijn leven en ziel na tranen die vielen, keer op keer het verlangen heeft haar uitweg gevonden echter, de onzekerheid blijft me verwonden want als je ogen ooit de mijne ontmoeten Zullen herinneringen komen van wat er was De wereld zal even verdwijnen En m’n hart zal opnieuw breken als glas zoals ik al zei, ik denk niet dat het ritme of rijmschema kloppen, maar is het de moeite om er verder aan te werken, of trek het gewoon zowieso op niks :p xx |
er zit veel gevoel in, en dat maakt hem heel mooi!
|
"Jouw kus allang op mijn lippen gestorven
m'n lichaam herkent een aanraking niet meer verbannen uit heel mijn leven en mijn ziel na al die tranen die vielen, keer op keer het verlangen heeft haar uitweg gevonden echter, de onzekerheid blijft me verwonden als jouw ogen ooit de mijne nog ontmoeten Zullen herinneringen komen van wat er was De wereld in totaliteit zal even verdwijnen En mijn hart opnieuw zal breken als glas " ©® by moondancer |
Citaat:
|
halo en secreet bedankt voor te helpen!!
persoonlijk vindt ik die van secreet mooier, misschien omdat die meer aansluit bij het mijne in ieder geval bedankt voor de reacties!! xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |