![]() |
aqua beach effect
wie heeft dat gebruikt?
en hoe voelde dat nou? :D |
ik heb t, maar om nou te zeggen geweldig, neuhhhhhhhh niet eg, merk t verschil niet eg, je haar is wel stugger, maar verder nix
|
tlijkt mij kei spannend, maja kga t tog nie kope, twerkt vaak tognie.
|
die reclame is lachwekkend:D
|
Het lijkt me echt geweldig spul, maar ik ga 3 maanden op het strand zitten dus dan heb ik het niet echt nodig denk ik.
|
ach al die reclame's zijn overdreen, ik heb nu ook de nieuwe axe en was naar een cafétje gegaan, nou en dus mooi niet dat er twee sexy dames gingen mee dansen toen ik begon hoor! :(
|
euh, wat is het?
|
ehm tja ik had zo'n proef ding, maar ik heb niet het idee gehad dat er opeens iets geweldigs ofzo gebeurde met mn haar..
|
Zit er ook zo'n heerlijke zilte zee-geur aan?
|
Citaat:
|
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom je je haar droog en stug wil hebben..
Als ik van het strand kom, vind ik mijn haar altijd goor en ga het wassen, dan is het tenminste weer lekker zacht.. Maarja.. smaken verschillen blijkt dan maar weer.. |
Zit er dan ook zand in die shampoo? Dat is namelijk bij mij het voornaamste beach-effect :p
|
Citaat:
|
heb je al geprobeerd om het te fohnen.. .voor het uhm luchtige effect zeg maar.. en misschien beetje mousse... who knows :p
|
Citaat:
|
werkt niet echt :|
|
Ik snap het niet :confused: Wie wil nou in godsnaam dat zijn haar zo droog als een bos stro wordt?
Beacheffect....pfffft, ze lullen gewoon het geld uit je zak (n) |
nee, als ik zo'n effect wil ga ik zelf wel aan het strand zitten. Trouwens, op die reclame lijkt het voor geen meter, dat strand, het zand is ineens wit, en de zee veel mooier. Iedere keer als ik op datzelfde strand kom ligt er troep in het zand en is de zee toch echt groen en niet blauw.......
|
Citaat:
Maar over die reclames gesproken, ik heb die psscht(?)gel gekocht van fructis en dat vind ik dus ook niet zo werken als verwacht, dus ik ga voortaan niet meer aan de 'dure' gel dingen. |
ut werkt niet en ut je word vet opgelicht in de helft van de verpakking zit gewoon lucht, fakkers
|
K snap niet waarom mensen dat zouden willen gebruiken?
Is t niet zo dat als je in de zomer van t strand komt je gelijk je haar gaat wassen JUIST omdat het zo 'lekker' stug is?? Ik zou die zooi niet in me haar willen De reclame is wel leuk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |