![]() |
opleidingen en drugs
ik vroeg me af in wat voor opleidinge de meeste drugsgebruikers, om het maar ineens te zeggen, zitten, op de mavo, vwo, hts, tu, enzo, en in wat is de grens in drugsgebruik,
ik zit in 4 atheneum en gerbuik weed en hash, ooit snapkes(lichte XTC) en paddo's(voor in de efteling e.d.), ik ben van plan dit als grens te houden, hoewel ik wel behoorlijk zieke dingen doe met weed, gelet op de waterpijpen en dagtrips(waarin 50 euro de man opgaat) die ik gebruik. (y) |
Geen
Zegt wel iets he ? |
Eerstejaars student politicologie en filosofie en daarbij waarlijk een hasj- en psychedelicagenieter.
|
MBO, ICT, als ik daarmee klaar ben naar HBO.
Ik ben een Wiet/Hasj/Paddo 'gebruiker'. |
ik deed vwo maar ben ik afgetrapt..
ik ben een wiet/hasj en paddo gebruiker. :) |
Ik doe nu 6 vwo, maar gaat niet helemaal lekker....
het enige wat ik echt regelamtig doe is blowen, maar af en toe ook wel es paddoen of lachgas en nog wel ander dingen... |
ik ben nu havo 5 student ik zal niet slagen door de tweede fase en daarom ga ik mijn diploma in de avond uren halen als ik op het mbo zit daar doe ik werktuigbouwkunde en daarna naar het hbo werktuigbouwkunde of vliegtuigbouwkunde
leuke gedachte een drugsgebruiker gaat boeings ontwerpen. oja ik gebruik wiet en hasj meer niet. kwil nog wel paddo's uitproberen |
VWO afgerond,
nu 2e jaars Mediatechnoloog (HBO opleiding) Sinds anderhalf jaar af en toe paddo's, af en toe XTC, zeer regelmatig alcohol. Maar ik rook niet ;) |
1e jaars student hogere informatica hbo (heerlen)...
wiet/hasj/psychedelica 'gebruiker'... Bijna mn 21 stp.... dus no prob? |
1e jaars CTIS student (technische informatica) HBO op de HHS (haagse hogeschool)
ik gebruik: Wiet/Hasj Alcohol Paddo's Salvia |
keep them coming plz, toch ff fijn om te weten, als iemand anders het kan kan ik het ook:P(doordenkertje)
|
:o begonnen in een havo/vwo klas, gezakt naar mavo, blijven zitten en doe nu vmbo en moet nog zien of ik mn examen wel haal*schaam*
oh en ik rook wiet en hasj |
nou, intrigerend verhaal, komt het doordat je wiet enzo gebruikte of ben je daardoor wiet gaan gebruiken? nou succes met je examens
|
Citaat:
ik doe atheneum (3) en ik ben een regelmatig wietgebruiker. drink af en toe tot redelijk vaak :d paddo's een paar keer.. ook wat andere zooi maar niet regelmatig. |
Eerst twee jaar gymnasium, toen twee jaar HAVO (diploma gehaald), toen één jaar VWO (diploma gehaald). Nu: cursussen fotografie en electronica en daarbij gitaarbouw, aanstaand schooljaar waarschijnlijk psychologie aan de UvA ofzo.
Drugs: Alcohol, Hasj, Wiet, Paddo's, Aether, Herbal-rotzooi, Salvia. Qua opleidingen gaat het dus aardig voor de wind. Olé! |
5 havo, 1x blijven zitten in 3 vwo, maar dit jaar komt zeker goed!! (hoop ik). :)
|
5 havo met 1 recente onvoldoende :)
in 4 havo blijven zitten doordat ik niks deed (pas eind van dat jaar begonnen met blowen, dus kwam niet door wiet) Haal goede cijfers (vergeleken met mijn klas :)) en volgende jaar HBO Communicatie Leiden, voor (hopelijk) 1 jaar, P halen -> Sociale Wetenschappen, UV Leiden, Psychologie Hoop ik... :rolleyes: Denk ik :D |
havo 3
Wiet gebruiker |
van alles afgekickt, ga de lijst niet opnoemen,
gebruik wiet en hasj, soms paddos en salvia |
Citaat:
en het klopt dat het niet betekend dat je VWO aankunt als je op havo/vwo begint in de brugklas... denk dat ik zoiezo geen VWO had kunnen doen ook al was mijn gezondheid op dat moment wel goed geweest... |
6vwo...en ik begin niet aan harddrugs. misschien een keertje paddo's proberen ofzo, maar dat is ook alles.
|
Citaat:
|
Van havo naar vmbo gekickt om nu weer terug te keren naar havo in een jaar dat mn drugsgebruik enorm is toegenomen..
gebruik/heb gebruikt: drank, wiet/hasj, paddos, efedra, xtc, mdma, lsd, 2cb, mescaline en laatst ook speed.. |
Citaat:
|
vwo succesvol afgerond in de periode dat ik mijn hoogtijdagen had qua drugsgebruik.
was op een zaterdag naar mysteryland geweest: coke + speed + xtc + mdma poeder + alcohol + wiet (combinatie slaat nergens op, zou het nu ook nooit meer doen) de woensdag erna herexamen en met een 8 geslaagd, terwijl ik me de dagen ervoor toch echt te slecht voelde om te leren |
Citaat:
|
eerst vwo ( geen drugs)
havo ( drugs) hbo ( drugs) mbo ( drugs) en hierna wil k hbo gaan doen zonder drugs! |
ik doe havo en ik gebruik wiet en hasj. geen moeilijk gedoe met waterpijpen en dergelijk dingetjes, ik maak ook nooit hasjmelk (al wil ik dat wel een keer proberen). ik heb ook een aantal keer van dat kruidenspul gedaan, black beauty's, ephedra, enz.
maar ik deed vorig jaar gymnasium en toen ging het al verrot op school voordat ik voor het eerst ging blowen, dus dat houdt geen verband, ik heb gewoon de schurft aan school. |
Citaat:
wij maken altijd wel allemaal hasjmelk..... |
4 havo en alleen blowen en daar wil ik het ook bij houden ook, alhoewel
|
Een op de vier studenten is alcoholist, dat zegt genoeg.
|
Citaat:
Urm.. mag ik een bron? En een heldere definitie van het begrip alcoholist. Want ik geloof er geen zak van. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |