![]() |
Idealisme
verdomd vermoeid en versleten
met gemengde gevoelens die me doen dwalen wat zal mij leed doen vergeten in een wereld vol pijn verhonger ik stil langzaam eb ik weg in de haat in alles wat ik zie voel ik de wanhoop Empathie is mijn grote strop laat het nu maar gaan idealisme |
Herkenbaar is weer zo standaard om te zeggen maja, doe het dus toch maar. Deed me denken aan iets wat ik dan weer heb geschreven maar dat zet ik hier maar niet neer...
De kip is lief en is weer aant schrijven -> jeeh! *kusje* |
vind het wel iets hebben...alleen het "eb ik weg" stoort een beetje tijdens het lezen, vind "eb "niet zo mooi staan...
masar zou er eigenlijk niet echt een ander woord voor weten... |
ben er ook niet helemasal blij mee, heb hem opgeslagen als "idee"om een keer verder uit te werken :)
thx trouwens dat eb weg in de haat kan denk ik beter jah |
kipselig blijft het (=compliment)
x |
vind m erg goed; en ik vond juist dat 'weg ebben' mooi gekozen.. :) > zo zie je maar weer wat een kwestie van smaak t eigenlijk is.
en tja ind ook herkenbaar; erg mooi verwoord! (y) |
heej kippie
als t goed is ben je nu weer terug van je interessante weekendje hoe was t? dit gedicht bedoelde je he? dees is mooi, had hier al een keer op gereageerd maar toen verdween mijn reactie en had ik zoiets van grrr stik er maar in haha hijs mooi en idd herkenbaar laat het maar gaan idealisme... mooi gewrite kusje |
ik vind hem niet zo mooi
rijmt ook niet echt, ritme kan ik moeilijk vinden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |