![]() |
Cky 4
Ik heb net CKY 4 gezien en hij is super. Raab Himself die met 90 KM per uur uit de auto schijt , Ryan Dunn die met zijn BMX tegen een rijdende auto rijd en Bam Margera en Mike Vallely ( pro skater) die samen een gevecht uitlokken met een parkeer beheerder :cool: .Alleen jammer dat er 2 stukjes uit jackass zijn ( wel extended ) en 1 stukje uit CKY 3 ( Skaterfags, maar die was al machtig ) .Alleen er zitten dit keer meer van die nutteloze nummers op ( musterd song van Brandon :r) . Maarja , het is wel beter dan Jackass :the movie en jackass ( serie) en beter dan CKY 1 en 2
|
vind ik niet
dat zingen van brandon vond ik hier niks met zn He-man en de mustard song ik heb dan nog veel liever Brandons Freestyle die is (y)!! ik weet nie meer welke het is maar de CKY met het minste skateboarden erin en dat ryan op brandon schijt is nog t beste! :D wat ik wel cool vondt in 4 is dat die dikke gast 50 shotjes Schnapps opdronk haha of Raab pist tegen een electric fence en t bedden jumpen van Bam is vet lachuh :D maar ik vind m nie t beste iig btw ik vond jackass the movie (y) ik heb tranen in mn ogen gehad dus dat zat wel goed :) |
Ik heb alle 4 de CKY videos gezien..
Ze zijn echt uber (y) |
hijs gewoon dloadbaar neem ik aan>?
|
hehe hijs wel vet ja, maar kvind CKY3 nog steeds de beste :)
|
Citaat:
Ik vond CKY2K wel beter als de 3de trouwens. |
Qua artwork zie je duidelijk wel dat Bam er op vooruit gaat. In Landspeed presents CKY zaten nog helemaal geen video-trucjes, in CKY2k nauwelijks maar in CKY3 en 4 echt een paar vette dingen! Je moet er wel op letten natuurlijk.. Toch blijf ik CKY2k het beste vinden, die had gewoon álles! Briljante intro, vette shoppingcarts-opnames én most of all: veel skateboarden. Van mij mogen ze in CKY5 de nadruk weer wat meer op skateboarden leggen :) . CKY4 is eigenlijk te langdradig met al die bullshit op het eind, die pas leuk wordt als je het al 100 keer gezien hebt.. magoe..
Iemand Haggard! The Movie al gezien? Das de laatste productie van Bam Margera.. |
CKY 4 is egtt zo goed,vooral omdat er meer skateboarde inzit,maar een film als Haggard met die hilarische gasten is ook Super!! :evil:
|
cky 4 is leuk, maar cky 3 is leuker :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |