![]() |
Muziekwar!!!
Nou metalaars... EAT THIS
|
waarom doe je zo? :(
|
|
lame
|
ehm... jullie zijn zelf begonnen :p
onze pleurez.-topic is van het forum weggevaagd door langharige naar anti-muziek luisterende wezens... maar ik kan het natuurlijk niet alleen... nog meer mensen die de emogang willen komen versterken om een goed front te vormen tegen het toch altijd sterke metalgezelschap.... |
Citaat:
|
Uhh, en toen?
Heb wel wat beters te doen dan me druk te maken om mensen die ik nooit zal zien en niks te melden heb. |
Citaat:
|
Citaat:
HAHAHAH!!! hahahaaha :D humor :) |
|
|
Citaat:
1 ding: kheb geen lang haar *emo* :( |
:d
|
pfff de magische emo-ufke komt eraan!
|
metal is kut
|
:(
|
|
metal is lul
|
Citaat:
|
|
ik ga slapen
ik moet morgen weer zweeds leren trui he |
Citaat:
|
sacred reich!!!
|
Citaat:
THRASH TILL DOOD! |
Citaat:
E m o? http://home.wanadoo.nl/theune/namibia/img0017.jpg |
hahaha! :D
|
|
klopt :(
|
hip :(
|
|
Jonge jonge, moeten we nu impressed zijn? deze fotos worden altijd gepost in emotopics door fuckheads die via google origineel proberen te doen.
|
Citaat:
:) |
EMO = voor fags
Metal = voor mensen met kisten en modder eraan (boeren). dus wat fokt ut :P okay ik ben eerlijk.. ik heb liever harde metal dan kut emo... zoals Face Tomorrow... damn! wat een gayfag kutband is dat zeg! |
LOL!!!
:D hehe |
doet maar mee met de domheid
blaap |
hehe effeks :D
haha HAP :D |
Citaat:
|
Citaat:
ik snap het niet... |
|
homeaux
|
Citaat:
kijk, een punker met verstand :) (y) |
hehe van deze zeldzaamheid geniet ik :D
|
!!!!!!!!!!!!!!!!!http://www.cdc.net/~mchone/anarchy/images/anarchy.jpg!!!!!!!!!!!!
|
tuurlijk :P
|
Citaat:
tiz gewoon slappe rock.. okay het komt uit de punk zooi maar damn.. de zooi wordt maar softer en softer.. daz geen punk meer.. punkrock.. heeft nog wel de benodigde rockin' tempo erin.. iets waarbij je nog lekker kunt trashen. Bij EMO... aaien ze elkaar gewoon in de pit man.. wat een lame shit toch? Mijn voorkeur gaat dan ook aan punkrock, hardcore en metalcore. okay.. qua muziek vind ik emo-core ook niet verkeerd.. maar die stem van dat hele emo gebeuren... zo... urhm.. gay? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vond dat ik ze een uitleg verschuldigd was waarom het nou zuigt? dat mag toch? :rolleyes: |
Citaat:
doesn't matter.. het mag niet in het punk groepje zitten! zo! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |