![]() |
Live + Coldplay in Goffertpark
Live zal de hoofdact zijn met als voorprogramma coldplay en nog 2 bands
kaartverkoop begint volgende week zaterdag LIVE & COLDPLAY + 2 SUPPORT ACTS DINSDAG 1 JULI 2003 GOFFERTPARK, NIJMEGEN 45 euro per ticket (is niet duur bron: live fanclub www.graz.nl |
Citaat:
|
€45,-
dat is alleen maar een kwart van mijn studiefinanciering... |
Ik las het net ook op Graz. Laten we hopen dat het inderdaad waar is (heb zelf de nieuwsbrief van LIVEFANCLUB niet kunnen checken). Als het waar is ga ik waarschijnlijk wel. Alhoewel: Live heb ik al drie keer gezien en Coldplay ga ik op Rock Werchter zien. Nouja, ik zie wel. Het is in ieder geval mooi dat zoiets in ons Goffertparkje wordt georganiseerd :D
Tom |
op zig betaalde je voor coldplay in de HMH al 30 uro, dus dan is 45 uro niet duur vinnik... ik ga ff afwagten welke bands er nog bijkomen
|
nu ben ik zowwwww blij!!!! dat ze weer hier komen.. I LOVE COLDPLAY... ik wil ze zoowww graaaag live zien.. nu hoop ik nog dat alanis morissette ooit nog zal komen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk, ik woon in Nijmegen...misschien neem ik wel de moeite om te gaan, Coldplay = leuk
|
aahh, ik wil.
|
vind ik ook veel voor coldplay, misschien ff buiten in het goffertpark zitten luisteren ofzo.....
|
45 euro is godsgruwelijk duur. Al zou jezus een wederopstandingsconcert geven dan nog zou ik dat niet betalen...
|
whaaaaaaaaaaaaaa
coldplay :) :) ik hoop dat ik mensen kan meekrijgen :( *emo* |
live is klote
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd
|
Coldplay is op zich wel interessant..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tjah 45 euro alleen voor Coldplay is idd erg duur, maar ik hoop dat er nog meer leuke bands komen eig. :)
Ik vermoed zo van wel als ik Coldplay en Live zie. |
dan zou ik coldplay voor de 5e keer in een jaar gaan zien(y)
en Live vind ik misschien toch iets te zeikerig en 45 euro is idd toch goschuwelijk duur. we zien wel. |
Citaat:
mark en ik zitten al weken te zeureeeen dat we coldplay willen zien:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga en heb zelfs al een kaartje... en ik heb zih-in! Twee van m'n alltime favo bandjes bij elkaar... wauw! :cool:
|
4 kaarten gereserveerd :D
|
is te duur.
|
Ik vind Live maar niks, en Coldplay zie ik wel op Werchter ofzo.
|
Live zuigt, coldplay is ok, prijs is veel te hoog, ik ga niet, punt.
|
Ja inderdaad 45 euro is wel duur! :eek:
Maar is er ook al iets bekend over die 2 andere bands die er zullen spelen? :confused: |
WTF mot iedereen eigelijk in eenkeer in het Goffertpark??? Fields of Rock, Ozzfest, Live, Coldplay
|
Live heb ik al vaker gezien, en die hoef ik niet zo heel nodig nog een keer te zien.. Coldplay wil ik wel heeeeel graag zien, maar als ik naar Werchter ga zie ik ze daar natuurlijk ook.. mja, das ook nog niet zeker.. ik ga wel afwachten welke twee bands er nog bij komen, en of ik naar Werchter ga.. dan beslis ik daarna wel :)
|
45 euro voor 4 bands is echt niet te duur.
Tuurlijk het is veel geld maar tegenwoordig is alles duur en dan is dit nog goedkoop. Zit dus niet zo te huilen van kutbands bleh bleh, het zijn vrij grote namen en voor dat geld okay. Ik zal zelf niet gaan, live al genoeg gezien en coldplay zie ik op werchter.. |
Citaat:
|
Citaat:
nou ja, iig 45 euro is wel veel en live vind ik niet echt fantastisch maar ja, coldplay... tja >dilemma< misschien moet ik maar op zoek gaan naar een sponsor... |
Waar kan je kaarten bestellen dan?
|
Vrij veel geld. En dan ook nog eens de kans lopen om Live te moeten zien en horen..
Nee, dankje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Coldplay is op dit moment toch veel populairder dan live? (dat zie ik hier toch ook aan de reacties) ik zou eerder live in het voorprogramma zetten, al zal kowalczyk's ego dat niet leuk vinden :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou ja, doesnt matter |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
tis maar hoe je het interpreteert he... :p;) |
Citaat:
45 euro valt overigens best nog wel mee, vind ik. Het lijkt me de juiste prijs voor zoiets. Kaarten gaan vanaf 29 maart 10:00 in de vvk via ticketservice. |
Citaat:
5 november 2002 ahoy 3 april 2003 dusseldorf juni 2003 werchter 1 juli goffert 13 juli T in the park |
Citaat:
3 november 2002 - Vorst Nationaal, Brussel 5 november 2002 - Ahoy, Rotterdam 27 maart 2003 - Le Zenith, Lille 28 maart 2003 - Le Rhenus, Straatsburg 30 maart 2003 - Le Zenith, Parijs 1 juli 2003 - Goffertpark, Nijmegen |
Citaat:
*5 nov was ik te laat; uitverkocht...>stom stom stom stom stom< *ik wilde 2 april 03 naar munster gaan (dusseldorf leek me iets te ver weg) maar ik krijg niemand zo gek mee te gaan en alleen ga ik dan toch weer niet *werchter; krijg ik dus ook weer niemand mee > waarom zijn mijn vrienden eigenlijk nog mijn vrienden, vraag ik me af... *1 juli gaat dan dus misschien door als het lot me gunstig gezindt is *wat is T in the park? |
Citaat:
heb jij: a) een geldboompje (dan wil ik een stekje) b) een suikeroompje c) een carriere in de groot-geld-wereld d) anders, nml.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |