![]() |
coole oude clips
die clip van
Hey You The Rock Steady Crew (The Rock Steady Crew) is eccccht vet! hun site is ook lache ___ het heeft een muziek loopje die niet goed loopt (loopt&looped :)) http://rocksteadycrew.com |
Thriller :| ik vind die opzicht wel humor :D
|
salt en pepa- push it
straalt de ultieme coolheid van de jaren 80/begin 90 uit. De strakke pakjes, de opgedofte net uit de disco tijd ontpopte kapsels en een ultra foute pseudo-toetsenist die als een geile george michael in een wc homo teksten roept |
Citaat:
Push it real good! :cool: |
Over foute oude clips (uit dezelfde periode) gesproken die daarom juist zo leuk zijn:
Let ook eens op die van Pump up the jam (Technotronic) en Groove is in the heart (Dee-Lite). |
green jell˙ - three little pigs
die was pas vet |
MC Hammer - can't touch this
tuuuuutututu tutu tutu can't touch this! Dat vierkante haar met die hele wijde broek en dat dansje erbij :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
De clip van The Message van Grand Master Flash is ook al zo briljant. En de videoclip van de Aerosmith/Run DMC versie van Walk This Way is ook héérlijk. En is Everybody Hurts van R.E.M. oud genoeg? En wie kent de video van So Real van Jeff Buckley? Briljant! En natuurlijk de video van Subterranean Homesick Blues van Bob Dylan uit 1965 (y) http://www.tvtalkin.com/images/large/bob07-05.jpg |
|
Lost Boyz - Renee
Snoop & Dre - Ain't Nuthin' But A G-Thang Mos Def - Ms Fat Booty LL Cool J - I Need Love |
Mel & Kim - Respectable
The KLF - Last Train to Transcentral The Shamen - Move Any Mountain Yellow - The Race Neneh Cherry - Buffalo Stance De La Soul - Me Myself and I S' Express - Theme from S' Express M/A/R/R/S - Pump Up The Volume L.A. Style - James Brown is Dead Adamski - Killer Milli Vanilli - Girl You Know It's True Miami Sound Machine - Conga! Paula Abdul - Straight Up Adamski - Killer Guru Josh - Infiniti Kriss Kross - Jump |
blink 182 - m&ms
|
Faith No More - Epic..
Te cool gewoon :D.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ooit een oude clip van Queen gezien. Ik kan me echt niet meer herinneren hoe het nummer heette, maar de clip vond ik in ieder geval ontzettend mooi. :)
|
Dat ene nummer van de beastie boys. Ik weet niet meer hoe die heet. 2 nerds hebben een feestje en dat loopt een beetje uit de hand. Coole clip
|
Citaat:
toch? |
beastie boys - sabotage!
ook geweldig |
Citaat:
|
hehe lachen:
Van Halen - Hot For Teacher Danzig - Mother genesis - I cant dance |
robbie williams - rock dj
|
coole OUDE clips
|
message in a bottle van de police is (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
altijd zo leuk aan dit forum, als je tegenwoord geeft wordt je meteen uitgescholden :cool: |
twisted sister - i wanna rock
hahah |
Citaat:
Toen ik dit topic weer zag dacht ik meteen aan MC Hammer :D.. |
Falco - Rock me Amadeus
Nothing beats that one! :D |
Metallica - One
R.E.M - drive Sepultura - Terittory |
radiohead- creep..oud genoeg voor mij ja ;)
|
Do the evolution
(pearljam) |
Don Henley - Boys of summer
The Eagles - hotel california (en nee niet die acoustische versie!!) Guns 'n Roses - November Rain Nirvana - come as you are Nirvana - You know you're right Bruce springsteen - dancing in the dark (daar is die ene actrice bekend van geworden ik meen dat zij in FRIENDS speelt) |
Citaat:
|
Metallica- One
Culture Club- Karma Chameleon (Boy George is zo cute!:)) Queen- I want to break free Guns 'n' Roses- November rain Europe- The final countdown (die zanger...:o) Michael Jackson- Thriller Alice Cooper- Poison Bruce Springsteen- Dancing in the dark En zo zijn er vast nog veeeeel meer :) |
Citaat:
|
The Nightcrawlers - Push it :cool:
|
Sinead 'O Conner - Nothing compares to you
Michael Jackson - Beat it :cool: |
Het is niet echt oud oud maar Daft Punk - Around the World is echt (y)
|
U2 - I will follow
WAT FUCKIN FOUT :D |
Citaat:
Ohja, Bohemian Rapsody is ook een behoorlijk oude 'clip', wel grappig. Was 1 van de eerste echte clips toch? |
De clip van Roger Glover - Love is all is wel leuk gemaakt op zich.
|
Cyndi Lauper - Girls Just Wanna Have Fun :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |