![]() |
The Recruit
gister in de sneak gezien...tja het was wel een aardige film met Al Pacino maar niet echt super..t einde was ook nie echt denderend. het verhaal gaat over iemand die wordt opgeleid als spion
|
Hoort matig te zijn. Wacht wel op de DVD als ik hem echt wil zien.
|
Colin Farrel begint ook een hollywood standaart te worden zon beetje, speelt de laatste tijd echt in gigantisch veel films.
Ik moet deze film nog zien. |
ik vond hem goed. heb em vanmiddag gezien
|
Wij gaan er a.s. donderdag met de hele school heen :)
Waar gaat ie ongeveer over? |
Heb 'm vorige week ook in de Sneak gezien, was idd wel aardig, maar niet meer dan dat.
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach wel leuke film (y)
|
Citaat:
|
ja ik ook en diegene die het had over die film ook :P dat is op mijn school :)
|
jaa, an wordt het nu tijd om je identiteit te verraden *is verrast*
|
Het was trouwens een leuke film
(jij zesdeklasser? --> gefeliciteerd!) |
Citaat:
er zitten er hier wel meer van onze school |
maybe film maar es downloaden
|
Ik ga er komende vrijdag heen, als verjaardagskado van een vriendin. :D
|
Een onderhoudende film alleen jammer genoeg niet meer dan dat. Het is geen film waarbij ik me heb lopen vervelen het bood wel genoeg spanning om in je stoel te blijven zitten. Ook vond ik de 5 euro (sneaK) niet zonde van mijn geld.
BTW onderstaand stuk bevat een cryptische SPOILER: Maar ik had iets meer verwacht.. Jah de clou is erg voorspelbaar in zekere mate.. Dat degeen om wie et uiteindelijk draait niet is wat hij/zij zegt is wel verassend.. maar bepaalde dingen zag je wel aankomen.. |
Ik had hoge verwachtingen van The Recruit.
Niet al mijn verwachtingen zijn waar gemaakt maar het was in ieder geval geen slechte spy thriller. Soms iets te langdradig, maar desondanks, zeker het kijken waard. En vooral de eindscene, waar Pacino in 'the spotlights' komt te staan, is een must-see. Geweldige scene! |
ik had er niet zoveel van verwacht, maar 'k vond 't echt een superfilm.... hij bleef gewoon boeien, echt topfilm, 'k kan hem echt aanraden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, wat vond je verder van de film? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ben er vanmiddag geweest........echt mooie fim......alleen zo'n snel einde. maar zitten verder hele mooie scenes in :D (y)
|
Citaat:
In tegenstelling tot Pacino vond ik Farrell niet sterk acteren en het scenario is inderdaad erg standaard. Maar ik heb genoten van Pacino ("My dick is on fire"). Door hem waren de 8 euro's toch goed besteed. Elk film met Pacino is het kijken waard. |
Heb em in Londen gezien, vond em wel goed!
|
maandag gezien en vond hem goed. bleef geboeid tot t einde :) (maar dat kan ook aan mij liggen ipv aan de film)
|
(y) leuk filmpjah
|
k heb m net gezien, hoe heette dat boek ook alweer waar ze t over hadden met dat Ice 9 molekuul? bestaat dat boek echt?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38. |