![]() |
sex in bAD
ken dat??? lijkt me niet...... (n)
|
Haar doos stinkt iniedergeval niet naar vis, das een voordeel.
|
heb ut wel is geprobeerd maar echt leuk is het niet:s door het water word de vagina stroef namelijk.....
|
idd beetje stroef ..
maar voor de topic starter ... waarom een topic openen en vragen als je het ook zelf kan proberen ! proberen is veel leuker :) in bad .. een normaal bad is best moeilijk .. maar alles kan :) in een jacuzie .. een 4 persoons wel te verstaan ( met bubbels :p ) gaat het een stuk beter ^_^ |
Kan wel.
Als je een groot bad hebt enzo, anders is het wel krap hoor. |
als het bad niet te smal is dan kan 't best... 't is alleen een beetje stroef inderdaad, en de kans dat alles vacuüm komt te zitten is een stuk groter dan op het droge
|
En zeepsop is ook uit den boze, dat wil ik niet bij mij naar binen krijgen.
|
Citaat:
|
het kan ook vacuum zuigen
|
Citaat:
|
T kan wel, maar is niet echt comfortabel. Tenminste dat vond ik. Is wel handig als je nog een beetje ongesteld bent. Komt het bed er tenminste niet onder te zitten ;)
|
Citaat:
|
kan wel hoor. met ex van me ging t gewoon goed en t was super :)
|
heb het al eens geprobeert maar het gaat niet je vagina schuurt precies en het wil gewoon niet lukken dan
en achteraf heb je dan veel pijn denk ik als je het gaan forceren ;) |
In mijn bad iig niet.. veel te krap! :p
|
ga ik binnenkort denk ik uitproberen, ik gok volgende week!
WIj hebben zo'n bubbelbad achter het huis en die lijkt me groot zat.. |
Heb et geprobeerd in groot 4persoons bubbelbad, maar da ging toch niet helemaal... In een gewoon bad lijkt het me sowieso niet zo prettig, veel te klein...
|
Alleen als het een groot bad is natuurlijk anders niet
|
Aangezien wij een 2-persoons bubbelbad hebben staan hiero, gaat dat makkelijk ja :D
|
In het water lukte het ons niet, weet ook niet precies waarom niet, te krap denk ik. Dus toen hebben we het maar op de bandrand gedaan en dat was toch wel erg... ehh, speciaal. Wel lastig voor, want je kont glibbert zo weg en hij had niet echt hou vast. Dus we hebben het maar nog helemaal nat "ergens anders" afgemaakt...
|
Tuurlijk kan dat wel.. juist leuk ;) als je teminsten een groot bad hebt.
|
hmmz in een leeg bubbelbad in een zo goed als leeg zwembad :o (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |