![]() |
Voor of tegen de oorlog?
Volgens mij is iedereen hier bijna tegen de oorlog..
Laten we hier eens duidelijk peilen wie ervoor en wie ertegen is.. ZONDER uitleg dus alleen: VOOR OF TEGEN Ik ben voor |
HARTSTIKKE TEGEN!!!
xdelal |
Zijn al genoeg topics over. Kijk daar eens.
|
Boeiend.
Tegen. Maar ook tegen Saddam. |
Citaat:
|
voor
|
Maak dan een poll aan, dat geeft wat meer overzicht.
|
Citaat:
|
Citaat:
anyway: Tegen |
Citaat:
Of kan je hier geen polls plaatsen? Poll: Voor of tegen de oorlog?[*]Voor[*]Tegen[*]Neutraal Tussenstand: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=1141&layout=1 Ook een poll maken? Klik hier |
tegen
|
neutraal
|
100% voor
|
Voor
|
Voor, die lijer van een saddam mag eens en voor altijd oprotten
|
Tegen.
Tegen Bush, tegen Saddam en tegen een oorlog die niet Saddam maar de Irakese burgers treft. |
Citaat:
Citaat:
|
Tegen!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Voor
|
Voor
|
Voor.
|
Tegen
|
Zo tegen als het maar kan, maar ik klik op voor :rolleyes:
|
Against every war!!
|
tegen
|
tegen
|
Tegen.
Iedere oorlog, in welke vorm dan ook. |
Voor.
|
voor
|
Tegen.
Een oorlog kan alleen gerechtvaardigd worden door een ogenblikkende dreiging met zwaar geweld. Irak is a) niet in staat enige schade van betekenis aan te richten en b) bedreigt Amerika niet ogenblikkelijk (niet eens indirect op de zeer lange termijn). |
Voor
|
Tegen oorlog natuurlijk (welk mens is er nou voor oorlog?).
Waar ik echter wel voor ben, is militair ingrijpen in Irak. Saddam moet daar weg, en er moet een democratisch gekozen leider zijn die wat verstandiger is. En een vriendelijk E-mailtje sturen met de vraag of hij alsjeblieft weg wil gaan, helpt niet. Noodgedwongen moeten we dan (helaas) maar militair ingrijpen. |
tegen
|
Wel opvallend weer die newbies, die dan ook net toevallig steeds VOOR zijn :rolleyes:
|
Tegen!!
|
Voor!!!
|
Citaat:
|
Voor..
|
Citaat:
maar ik had t alleen over de newbies. Of mensen die haast nooit op A&N komen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tegen, oorlog zuigt.
|
voor
en ben het hier mee eens: Citaat:
|
Citaat:
|
tegen.
Maar ik zie dat er steeds meer mensen voor zijn. Blijkbaar hebben Bush' goedkope propaganda trucs toch gewerkt, dat betreur ik :( |
Citaat:
|
tegen
|
voor
|
Citaat:
Moeilijk he, lezen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |