![]() |
Dode en gewonden bij treinbotsing in Roermond
Citaat:
:eek: wow... da's best ernstig voor ons landje! Ik vraag me af hoe het komt.... En ik moet nu net met de trein naar het zuiden... :( |
`?? dat is niks vergeleken met de doden die in irak en weet ik veel waar gaan vallen
ja sorry, heb mn aandacht nu echt niet hier:S xdelal |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[VS-mode]Het is vast een aanslag!!!11 :eek: [/VS-mode]
|
Citaat:
Hou Irak in de Irak topics, dank U. Ik vraag me af of dit kan komen door slecht onderhoud van het spoornet, maar dat is pure speculatie. We zullen zien... |
Citaat:
|
Volgens het NOS Journaal is er een Belgische vrachttrein op een Nederlandse personentrein ingereden. Dat zegt toch wel genoeg lijkt me...
|
idd best wel erg. tijdje geleden ook al een goederentrein met uitklappende deur ofzo die een raam van een trein ramde. Je zou er maar achter zitten.
Nu een dode... (n) Vraag me ook af waar het aan geleden heeft. Wie let er eigenlijk op de sporen? wie waar rijdt enzo.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hé, daar zaten een vriendin van me en ik een paar weken geleden ook in. :D
|
Citaat:
NOS en RTL nieuws. Ze denken dat er waarschijnlijk iets mis is gegaan met de wissels (kapot, of te laat ofzo) |
Citaat:
wat ben jij een kneus :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
het zag er echt eng uit op 't journaal, heel dat voorste gedeelte van die trein in elkaar geklapt :/ valt eigenlijk nog mee dat er slechts een dode is..
|
Citaat:
|
Citaat:
NS is slechts een van de (meerdere) gebruikers van de infrastructuur. Het onderhoud van het spoor en de bediening van seinen en wissels (railverkeersleiding) zijn sinds kort in handen van het overheidsbedrijf prorail. Railned (ook onderdeel van prorail) is vanuit de overheid verantwoordelijk voor de controle op de veiligheid van het spoor. |
de treinmachinist van de stoptrein was waarschijnlijk door het rode stoplicht gereden, hoor ik net. (n)
|
ik was net daar geweest om mn fiets op te halen toen ik kaartjes foor Fields of Rock bij t postkantoor ben gaan halen
|
Heeft de machinist het eigenlijk overleefd? :confused:
Zou ik wel vreemd vinden, zoals die voorkant eruit zag... Zeiden ze niks over op het journaal. |
de machinist was de dode......
|
Citaat:
sorry. |
Mjah, best wel knullig dat dit kon gebeuren en wonderlijk dat er maar 1 dode is gevallen.
Ik vraag me trouwens wel af wat de nieuwswaarde hiervan is. Om het ff plat te zeggen: bij het gemiddelde auto-ongeluk komen er meer mensen om. Nou goed, dit ziet er natuurlijk wat spectaculairder uit enzo :| Alleen die interviews met die treinreizigers bij het journaal: damn, leek net sbs6 :| "ja, was een heel harde klap" was ong. het zinnigste dat ik ze heb horen zeggen:o |
Citaat:
|
Ingetrokken? De kranten melden dat de passagierstrein idd door een rood sein is gereden, wat me persoonlijk best wel waarschijnlijk lijkt. Heb je er een bron bij?
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij was de oorzaak niet dat rode sein gedoe... Is weer ingetrokken door t ANP volgens mij. (ANP ging eergister ook al in de fout met dat Bos niet welkom was zaterdag bij de demonstratie in A'dam) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |