![]() |
[gfx] Experiment
|
Leuk, hoor.
*klap. klap.* |
op zich wel aardig, alleen paar rare dingen:
- een paar van die bloedvlekken lijken niet echt op het gezicht te zitten (op het voorhoofd 1 en bij de neus) - die kin + lip is raar (of komt door rare-mond-trekking) |
Citaat:
|
vrolijk.. :p vet gedaan hoor.. respect :)
|
Erg vet gedaan :)
Persoonlijk vind ik ook de onderlip / kin niet helemaal mooi... |
Tja ik ben het eigenlijk wel met alle reacties eens :). .. ook over die mond .. beeetje raar - soort van uitgeknipt en eropgeplakt en er voorgezorgt dat de lippen zich over het vel uitvage zodat het er strak uitziet.
|
onderlip inderdaad een beetje vaag, maar zoals je zegt: freak of nature... ik vind het iig wel kunnen. het geheel is gewoon heel cool ;) mooi gedaan (hoewel "mooi" hier misschien niet de goede woordkeuze is)
|
ik vind de mond niet zo erg. het si dat men het zei.
alleen die bloedvlekken zijn beetje vaag en gekleurde haar van de pony. verder. eng! |
zeker koel
kvind dit beter dan wat ik meestal van je zie :) deze straalt egt iets uit voor mij ofzow |
Ik zie R E staan...Resident Evil zeker?
(Deed het me meteen aan denken...) |
af-schu-we-lijk
|
waarom van die freaky shit
|
Citaat:
verder vink em wel tof gedaan, ze heeft de mond van die clockwork Orange dude als ik 't me goed herriner? dope gedaan, mooie details.. (y) |
Citaat:
|
ik vind de mond juist wel ok... en de rest... erg gaaf maar ik vind het zelf dood eng... ranzig een beetje, maar verders echt dik!
|
Citaat:
dat is gewoon een vraag die in me opkomt als iemand zulke dingen maakt...kan t niet wat vrolijker ofzo.. |
Woww dit is echt heeel vet :D
Ik vind alleen die bloedspetters niet mooi, en dat rood in die pony. Dat is er echt opgeplakt. Die mond is juist mooi! Die tanden! (y) |
wooow
echt zaaalig kben onder de indruk tis echt megaaaaagoed beetje tool-style ook (clip schism) keb je dr nog? zet anders maar op want kvind'm prachtig!!! (y) (y) (y) |
Citaat:
|
Urm.. wel vet daar niet van maar vind je 't nou zelf nooit saai worden die hoofden?
|
Ik blijf ze doop vinden empyrian, het is alleen nummertje 1023 die ik zie...
Snap je wat ik bedoel? Het wordt een beetje saai, maar je bent nog steeds heel erg goed :) |
gaaaaaaaap... ik verwachte wat expirimenteels...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
deze is zeker wel c00 :o
|
dat rood in die pony vind ik inderdaad niet echt 'echt' lijken. verder vond ik het direct erg gaaf!
|
Citaat:
|
super gemaakt (y)
wordt weer lekker slapen vanacht nu ik dit gezien heb ;) :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeh, mooi. Die rare kin draagt juist bij aan de chaotische uitstraling; het is net alsof het een foto is, een momentopname.
|
wow, ik vind m goed gelukt
|
Citaat:
ik snap niet dat je dat mooi kan vinden maja misschien niet mijn ding.. wel knap.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |