![]() |
Nijmegen? :|
allo.. wat is er leuk in nijmegen om uit te gaan?
|
|
Citaat:
|
ik kreeg dit mailtje:
Citaat:
|
fucked up :mad:
speelde al langer, maar ik dacht dat 't nu wel geregeld was met subsidies enzo... |
bijstand, soort krakerscafé waar je kunt blowen en drinken (relaxte muziek). niet duur en altijd gezellig. van welderenstraat nogwat.... bij de 1e mac :D:D ( brand)
gonzo.. om uit te gaan.... wel leuke tent met verschillende soorten muziek ( op aanvraag) leuke mensen, soms wel dooie sfeer kronkel: coffeeshop relaxte tent waar je lekker kunt eten en goede wiet kunt halen. shop op 'niveau' zeg maar merleyn, jamcafé met regelmatig bandjes.... kunt er blowen en bier drinken...(amstel) en verder.... ehm.....vaak saai het park..... s'middags ruim volgepropt met groepjes hippies, alto's, uitkeringsgerechtigden, vage mensen, eenden, en andr uitschot der maatschappij ( ow wacht...het park ken je al :D:D) |
ow ok :) dan weet ik het voor de volgende keer... we zijn nu naar de 3 zusters o.i.d. geweest, en naar diogonos.. was ook wel leuk
|
Onderstroom in Diogenes, wat Terrorkoe al zei. Dat is echt heel leuk.
En Insula Avalonia, JC Staddijk. Eerstvolgende keer is 19 april. |
Citaat:
je moet gewopn eens naar jungle galaxy gaan, das cool :) Gonzo is op zich ook wel leuk, en natuurlijk het park, maar dat kende je inderdaad al :) |
Citaat:
jungle galaxy wil ik nog wel es heengaan als ik mensen mee kan krijgen, 'k zou niet weten wie eigenlijk |
Citaat:
en naar jungle, tja, die jongens die ook meewaren naar uhm, dat ska-iets :) |
Hey theo
De gonzo is leuk, en doornroosje. En de diogenes schijnt ook cool te zijn (studeer je?)Anders moet je et maar gewoon n keer op zondag vragen... :) Of gewoon lekker bij unitas blijven! |
Citaat:
:o |
Haha nej niet unitas-->Nijmegen/werkelozenorganisatie/daar kom ik dus nooit
maar: Unitas ->Wageningen/gezellige jongerenvereniging/poppodium/club/discotheek/bier één euro/niet commercieel/McMotion kent et wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
euhm.....jah...toen moest je optreden...i know.... maar wrom kon k toen ook weer niet..... noujah....k ga proberen om 5 mei naar kabaal am gemaal te komen :) |
t iz je vergeven :)
|
Citaat:
|
dio, al is 't alleen al om de ruime openingstijden:D
|
TweeKeerBellen, Malle Babbe, de Drie...mwah
|
a.s vrijdag jungle galaxy in doornroosje!
*stuitert* |
Citaat:
|
Citaat:
maar jij gaat vaak naar jungles he..dan wil k jou wel eens zien, want ik ben daar ook altijd :) |
het uitgaansleven hier is egt slegt vin ik!!!! Maarja ik ga dus ook naar doornroosje; the joint dan heh :D
maar ik weet niet hoe ut nou is afgelopen met die demonstratie laatst, weet iemand of het nou blijft of niet? xx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
moeah.... t was zeer gezellig :D... eerst maar bier gedronken en geblowd in het gemeentehuis.. daarna naar roosje zelf voor een anti stressfeest. bier voor 1 pleuro! :D (y) |
Citaat:
Citaat:
|
ben 1 keer naar doornroosje gegaan naar jungle, en dat was wel heel leuk :)
ook 1 keer in gonzo geweest en das ook leuk :) en ook 1 keer naar 3 gezusters en dat was ook leuk :) |
kom allemaal naar de beachparty op 18 april in diogenes :D leuke tent (y)
|
neej:o
18 april is the joint in doornroosje :D :D :D :D |
Citaat:
|
ik was donderdag/vrijdag nog in de 3 gezusters, was gezellig
in 't skihut gedeelte was het wel iets te druk en in de kelder was het weer belachelijk warm.. rond 3 uur nog ff naar dio geweest, was het wel rustig, maar erg (y) |
Citaat:
:P |
Citaat:
Citaat:
Is zo'n tent waar je gewoon lekker kunt kletsen met vrienden. Erg rustig. En dan niet te vergeten Genesis (nu twijfel ik of je het wel zo schrijft), de Drie, de Skihut (ook wel eens leuk) en de Spijker waar je leuk kunt dansen. Ik ben op het Nijmeegse uitgaansleven. (y) |
Citaat:
maar k denk niet dat theo de genesis leuk vind. de spijker en de drie gezusters vind k maar butcafés |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kom jij trouwens de spijker en de drie wel in...? :p ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
toen spijker 16+ was, was de gemiddelde leeftijd daar 14, nu ist 18+ dus naja je snapt t al.. btw ik ga altijd naar de amba, das voor nog oudertjes |
Weet nog een leuk kroegje in Nijmegen.
O'Sheas Irish Pub (OMG dit is geen metalcafé, mag metalgirl er dan wel in, nee toch zeker, waarom heet ze anders metalgirl, nee, metalgirl mag alleen naar genesis... :rolleyes: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hey psst geen ruziemaken in mijn topic :p
|
Citaat:
Citaat:
|
wrom vraag je dat dan? :confused: