![]() |
She's all that --> en vooral Rachael Leigh Cook
Ik zat vanochtend in AD te bladeren en toen zag ik een foto van een heel knap meisje staan. Later kwam ik achter dat ze in She's All That speelt die vanavond wordt uitgezonden(geen idee op welke zender).
Ik vond die meid zo mooi - ik heb die film gedownload en bekeken. En nog erger - ik word helemaal gek van haar. Vandaag twee films van haar gezien - die boven en Josie and the Pussycats. En natuurlijk alle foto's op alle fansites bestudeert. En nog steeds heb ik haar beeld voor mijn ogen - ze is echt DE mooiste vrouw die ik ooit gezien heb(gelukkig komt mn vriendin nooit op dit forum :p ). Ik kan nu echt nix doen - huiswerk, sporten, tv-kijken - alles gaat mis, ik let gewoon niet op. Alles wat ik kan doen is gewoon naar haar kijken ...... Is dit wel normaal ?? Zoiets bij jullie ook ooit gebeurd ?? En wat ik moet doen om haar te vergeten zeg maar, de kans dat ik haar ooit ontmoet is minder dan nihil. |
Ik ken haar ja. Je moet haar eens vanuit haar slechte hoek bekijken. Dan is ze echt lelijk!
|
die film komt vanavond om 20.30 uur op Net 5 :)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ZIJ heeft dat ene bepaalde "hoek" waaruit ze schitterend uitziet --> kijk die foto boven |
Citaat:
|
Zij speelt toch 'Laney' in de film?
@ Pherwilyaiel boeiend als ik dit niet ga winnen ;) ik ga tenminste James Marsters in het echt ontmoeten en betasten :p |
Citaat:
|
@ Pherwilyaiel
*kuch*hypocriet*kuch* :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
die film is nu op tv
|
Ze heb ook wel een grote rol in Antitrust...die kan je echt overal vet goedkoop halen :)
|
Citaat:
en voor die obessiegozer: babysitters club! 1 van haar 1e films... :D |
Die ene doos, die promqueen werd, dat is echt een arrogante muts :p
(kan ze wel goed acteren ;)) |
heb net de film gezien...matige film maar ik vind haar ook erg cute :o
|
Citaat:
|
hahaha, ja, daar zal je vriendin blij mee zijn zeg !
Nou, ik heb het gelukkig niet zo erg als jij. Dat gaat mij toch een beetje te ver, dat je meteen niks meer kan doen. Maar ik vind claire danes echt heel knap. Toen ik haar voor het eerst in polish wedding zag, vond ik haar en heel mooi, maar ook gewoon heel sterk acteren. Dus nu heb ik ondertussen wel elke film met haar erin gezien :p voor foto's moet je maar even hier kijken. Daar staat toevallig een post van mij. En op de derde foto van deze post van mij staat ze er ook wel erg mooi op hoor :D |
Citaat:
film&tv, liefde, en psyhologie en nog op een lekkere-wijven forum, jammer dat die er niet is |
Citaat:
en ik heb niet geknipperd en Sarah gezien :D er zit een leuke soundtrack bij die film (y) |
Ze heeft ook in Dawson's creek meegespeeld keertje. Ze speelde in de film van Dawson de rol van 'joey'...
|
Wat een slechte film, echt tenenkrommende dialogen:D. Wat het ook wel weer leuk maakt:D.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34. |