![]() |
wie heeft wiet uitgevonden.
wie is op het idee gekomen om dat plantje met da leuke blaadje te laten groeien. die rare dingen die eraan zitten eraf te halen en te laten drogen. en dan nog in je sigaret of pijp(ik denk dat het daarmee is begonne) en dan eerst 3 keer over je nek te gaan en keelpijn te hebben. en dan erachter komen dat je daar raar van gaat zitten doen.
hoe kom je daar op |
Hoe kom je op het idee om een aardappel op te eten.
Hoe kóm je erbij om je leuter in een vrouw te hangen. En wát dachten ze toen ze een koe begonnen te melken? Tja... Dat zijn de vragen van het leven ;). |
God, toen hij tegen Adam zij dat hij niet de plant des levens mocht oproken. :D
|
misschien was er ooit wel een heel veld vol...en kwam er toen bosbrand en stond zo het hele hennep veld in vuur en vlam en alle omwoners hadden zo'n lol daar van gekregen dat ze het zelf ook maar gingen roken...
nee ik weet het niet...weet wel dat de indianen er mee begonnen waren...geloof ik...zo heb ik mij laten vertellen |
een of andere vage indiaan
|
Citaat:
|
dus de indianen zijn de hippies voorgegaan.
wicked misschien zijn er wel nog meer planten die je kunt roken en high van wordt *rent naar buiten om de viooltjes uit te tuin te trekken en te drogen* |
Citaat:
|
Ik denk idd dat zo'n beetje alle drugs (plantaardig) zijn ontdekt door indianen. Ze probeerden heel veel kruiden en combinatie's enz. Om hun stam "vrolijk" en gezond te houden ;)
|
hmm wat stond er dagelijks op het menu van de indiaan.
we beginnen met pado soep. daarna volgt een heerlijke sla van purple haze en een snufje zout. gevolgd door wietijsjes zoals afroman ze ook had yeah daar ga ik naartoe als ik een uitwisseling heb |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgensmij waren het toch echt de Chinezen hoor..
Correct me if I'm wrong :) |
De germanen gebruikte het ook al..... Het groeide overal dus het is niet zomaar door 1 iemand uitgevonden..
|
Citaat:
(Hehe, ik ga ff op een touw kauwen! :D) |
Henneptouw jah... je kunt er ook papier van maken... :D
En wiet word al sinds mensenheugenis overal ter wereld gerookt, ook in azie etc... Ze hebben in marco polo's pijp zelfs cannabisresten gevonden.... Oja, shakespear ook d8 ik.... :cool: |
Citaat:
Best wel chill, veel creative mensen die ik ken blowen regelmatig. :D |
Citaat:
|
Citaat:
ervaring ervaring... :rolleyes: |
Citaat:
|
khad laatst een portemonnee gezien gemaakt van wiet vezels ofzo?? ik ging verder zoeken en ik vond ook een trui helemaal gemaakt van wiet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tuurlijk bestond er al wiet. en het werd rijkelijk geblowd maar ze deden het natuurlijk niet op de manier zoals wij het doen. een sjekkie bestaat volgens mij nog niet zo lang.
mensen kenden wiet al jaren lang. ze gebruikten het in hun pijpen en hadden natuurlijk niet zo'n kick als nu maar wel wat rustig gevoel en daar ging het bij die indianen om waarschijnlijk. een soort van kalmeringsmiddel. |
Citaat:
|
empyrian heeft het zwaar ;)
|
Citaat:
|
:d:d
|
Ze rookten al wiet in de tijden van Julius Ceasar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook de aboriginals maakten gebruik van verdovende middelen, en nog wel veer meer mensen in oude tijden. Ook stammen gebruikten verdovende middelen om in contact te komem met hun goden.. |
Citaat:
zo weten we nu genoeg over de geschiedenis van wiet :D |
er kwam een rare plant met een gemuteerde stengel aangelopen, die liep tegen een hakmes, en het eerste stekkie was geboren ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |