Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Voel jij je weleens eenzaam? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=413377)

D-sire 20-03-2003 17:22

Voel jij je weleens eenzaam?

En dan heb ik het eigenlijk over het feit dat je vriend(in) op dat moment niet bij je is en terwijl je weet dat hij/zij niet kan komen je hem/haar toch vreselijk mist.. Ik heb dat eigenlijk best vaak en ik weet wel dat het niet goed is om elkaar iedere dag te zien maar als ik bijvoorbeeld verdrietig ben en een knuffel nodig heb en hij is er niet dan voel ik me echt eenzaam.
We hebben inmiddels al 16 maanden verkering, dus dan zou je misschien denken dat je hem minder snel mist maar bij mij is dat absoluut niet het geval.
Hij bekijkt het echter op een heel andere manier, als hij me een paar dagen niet ziet is hij des te blijer me te zien, maar ik heb niet het gevoel dat hij me echt mist op de dagen dat hij me niet kan zien..

Soms irriteer ik me heel erg aan mezelf, dan vind ik dat ik me niet zo aan moet stellen. Maar dat is zo moeilijk!

Iemand die dit herkent??

xxx Dreamzy

perseus 20-03-2003 17:35

"Eenzaamheid is een zwart vlekje op een immens blauwe vlakte, als een eiland op een landkaart"

sorry, moest ff ^ :p

Ja, ik mis een bepaald persoon nogal momenteel, ondanks dat ze me niet moet, ze woont een endje weg.

Marlena 20-03-2003 17:40

Ik heb dat ook weleens, dan heb ik me vriendje ff nodig om me heen! Maarja kan niet altijd. Helaas

Gerard SnEl 20-03-2003 17:53

Citaat:

Dreamzy schreef op 20-03-2003 @ 18:22:
En dan heb ik het eigenlijk over het feit dat je vriend(in) op dat moment niet bij je is en terwijl je weet dat hij/zij niet kan komen je hem/haar toch vreselijk mist.. Ik heb dat eigenlijk best vaak en ik weet wel dat het niet goed is om elkaar iedere dag te zien maar als ik bijvoorbeeld verdrietig ben en een knuffel nodig heb en hij is er niet dan voel ik me echt eenzaam.
Iemand die dit herkent??

xxx Dreamzy

Jahaa! Nogal! Ik zie mijn vriendin bijna alleen in de weekenden omdat ik zo'n 150km verderop woon...
Af en toe heb ik idd van die momenten dat ik echt wens dat ik bij haar was en dat ik haar vreselijk mis.
Elkaar altijd, iedere dag zien hoeft ook niet...maar meer als alleen de weekenden zou ik dolgraag willen! :(

DEChengst 20-03-2003 18:09

Dat gevoel wordt steeds minder. Helemaal alleen zijn heeft ook zo zijn voordelen.

~Black Rose264~ 20-03-2003 18:51

Tsja, het lijkt me niet meer dan normaal als je je vriend/vriendin soms mist. Ik mis mijn vriend ook weleens maar ik ga dan niet elke keer naar em toe.
Zou ik wel kunnen doen aangezien hij een minuut van me vandaan woont als ik langzaam loop maar het lijkt me niet gezond voor alles naar em toe te gaan.
Dat doet hij gelukkig ook niet, daar zou ik echt niet tegen kunnen..:)

Signy 20-03-2003 19:18

Citaat:

Desecrator schreef op 20-03-2003 @ 19:09:
Dat gevoel wordt steeds minder. Helemaal alleen zijn heeft ook zo zijn voordelen.
Alleen mis je toch wel iets in bed hè?

DEChengst 20-03-2003 19:20

Citaat:

Signy schreef op 20-03-2003 @ 20:18:
Als ik ooit een onbedwingbare behoefte aan sex krijg ga ik wel naar de hoeren.

Gerard SnEl 20-03-2003 19:38

Citaat:

Signy schreef op 20-03-2003 @ 20:18:
Wrijf het er maar weer in... :(

Des te heviger is het als je weer bij haar bent! :D :p

Zazoo 20-03-2003 19:41

Ik zie mijn vriend bijna elke dag en als ik hem niet zie ben ik meestal chagrijnig en als ik dat niet ben verveel ik me vaak :)

Severus 20-03-2003 19:52

Citaat:

Desecrator schreef op 20-03-2003 @ 19:09:

Loontjuh 21-03-2003 10:42

ja, heb dat regelmatig.
vooral omdat ik het nu niet heel makkelijk heb en vaak een kus of een arm om me heen nodig heb (vooral dat laatste). als ik me dan kut voel wil ik zo graag een stevige warme knuffel, maar dat kan niet omdat hij in amsterdam woont.
dus ja.
je bent niet de enige.
kus

MissyMe 21-03-2003 11:37

Jaaaa...dat herken ik echt heel erg!!
Mijn vriend woont 126 km bij me vandaan en we werken allebei op zaterdag, dus we zien elkaar alleen zaterdagavond en zondag. Doordeweeks moet ik dus echt andere dingen gaan doen om maar niet aan hem te hoeven denken, maar volgens mij mist hij me op die momenten helemaal neit!
Maar als ik hem dan bel en zeg hoe erg ik hem mis en nodig heb op dit moment laat ie wel merken dat hij mij ook erg mist!

Signy 21-03-2003 18:16

Citaat:

Desecrator schreef op 20-03-2003 @ 20:20:
Als ik ooit een onbedwingbare behoefte aan sex krijg ga ik wel naar de hoeren.
Tja. Da's niet hetzelfde..

DEChengst 21-03-2003 18:24

Citaat:

Signy schreef op 21-03-2003 @ 19:16:
Tja. Da's niet hetzelfde..
Dan heb je het over liefde neem ik aan ?
Wat je nooit gekend hebt kun je ook niet missen.

Signy 21-03-2003 18:27

Citaat:

Desecrator schreef op 21-03-2003 @ 19:24:
Dan heb je het over liefde neem ik aan ?
Wat je nooit gekend hebt kun je ook niet missen.

Onzin. Je ziet t toch om je heen en op tv? Toen ik nog nooit een vriendje had gehad miste ik wel degelijk iets..intimiteit dus. En een hoer kan je zoiets niet geven.

Daydream-ster 21-03-2003 20:37

Ik zie mijn vriend bijna elke dag, en dat sluipt er toch in als een gewoonte...Ik baal nu enorm als ik hem 1 dag niet zie, en dat snap ik van mezelf ook soms niet. Ik wil graag een eigen leven houden naast mn relatie, maar ja, ik mis hem soms zo erg, dat 'mijn leven zonder hem' er bij in schiet...
Mn vriend heeft een baan in de horeca, wat onregelmatige werktijden betekent, en dus vaak 's avonds, terwijl ik overdag op school zit...Dus we zien elkaar 's middags...En dat scheelt ook een hoop denk ik...Je past alles er op aan...
Maar goed, ik heb er dus ook last van!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.