![]() |
Zakhorloges, Hot or Not???
Hallo, ik heb laatst een zakhorloge gekocht, iedereen op school vond het een heel erg cool ding, nu vraag ik me af of ik op een zi met vreemde mensen, of wordt die mening hier in ons kleine kikkerlandje gedeeld?
|
Haha, een zakhorloge vind ik best vet. Vroeger wilde ik er altijd een. :)
Nu ben ik tot de wijsheid gekomen dat ik een polshorloge handiger vind (en een hoger pimp-gehalte vind hebben ;)), dus ik koop alleen maar polshorloges. |
Hot, maar dan wel zo'n oude
|
Ik heb toenstraks trouwens een héél mooi rond horloge gezien van Armani.
Was een maatje groter dan gemiddeld. Echt mooi. Ik ga denk ik sparen :). |
(y)
daar verdien je minstens 20 pimp punten voor. |
Citaat:
Ik denk steeds dat ik eh... De verkeerde voor heb ;). |
Citaat:
Ik zou er zelfs nooit mee lopen,met die zakdingen. En zo geweldig vind ik ze niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hot, maar dan alleen in combinatie met een wandelstok en een hoge hoed.
*Abe Lincoln 0wn4ge* |
Citaat:
|
is dat handig? :| wel hip idd :o
|
hmz, had er vroeger eentje, maar vond t toch nie zo handig, knelde nogal en stond een beetje oncharmant als je de tijd erop wilde kijken...
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=73631 |
Ik heb er een, met een modern tintje, en dat ding is ZO veel beter dan polshorloges...
Daarnaast wordt ik altijd onpasselijk van zo'n klereding om mijn pols, dus werkt het bij mij veel beter om een zakhorloge te hebben :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er zijn hele mooie, van die oude zilveren gegraveerde. |
Voor jongeren: Not
voor wat ouderen mensen (70+): Hot Zakhorloges zelf zijn vaak echt heel mooi. Zitten echten kunstwerkjes bij met de allermooiste gravures. Wel iets wat ik wil hebben maar niet iets wat ik ooit zou gebruiken... |
Citaat:
|
NOT, het ziet er leuk uit, maar gaan snel kapot
|
Citaat:
|
Hot! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |