![]() |
De Nieuwe Meeting
ik nam aan dat het vorige topic propvol zat dus dat het wel weer tijd was voor een nieuw meeting topic
Datum: 10 mei 2003 Plaats: Utrecht Tijd: - De Meeters
hou rekening met eventuele wijzingen. het is dan ook sterk geadviseerd om regelmatig dit topic te checken. dank u :D:p |
Ik was eerder :o .
:p |
Heb hem al verwijdert voor je :).
|
Citaat:
maar ja... :D :p dank je wel hehe |
Citaat:
|
Citaat:
|
als er iemand uit groningen heen gaat wil ik wel mee..
|
wie gaan er vanuit rotterdam?
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom ik? :p leg uit rutger, leg uit (ja, limburgers zijn gaaf ja :p) |
stelletje partypoopers:( 10 mei kan k niet :o
|
Citaat:
|
Niet weeer op zaterdag! Een keer in de vakantie op een andere dag please!
|
zo dan... |
Citaat:
|
ik moet ook alles zelf doen :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
silveria terror koe avelon -rotteradm reizigers. iemand met kortingskaart? :o |
hmz, als mn chick geen exmans had gehad waren wij ook lanx gekomen, ik weet ook niet waarom ik dit zeg, maar ik hou wel van pindakaas! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
hmmm...Ik twijfel...ik ben namelijk niet zo spraakzaam bij onbekende mensen en daardoor ook niet zo gezellig....
|
Citaat:
.. ik weet nog niet wat het snelste is voor mij, maar als ik over r'dam ga kan ik nog 3 mensen op sleeptouw nemen op mijn OV'tje :).. En via den haag ook.. Zeg het maar! |
Citaat:
kunnen denk ik 2 of 3 mensen mee met korting |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
komt er ook iemand vanuit breda?of erges daar in de buurt?kwil anders ook wel
|
Citaat:
|
kep een zachte g!!kom uit brabant en ben limburgs!!!jippie :D
|
Wie gelooft dat ik een gelderlandse in Drenthe ben met een zachte G? *knipper knipper* :)
|
Citaat:
zelf volgens native brabanders |
Citaat:
ik geloof zelf niet dat ik een zachte g heb..you be the judge lol |
laten er over ophouden...
dadelijk durf ik niet eens meer te komen:( |
Als ik kan kom ik zeker. (y) (moet ik dus wel effe kunnen regelen dat ik kan komen)
|
gwoon 33 tjix meeten (y)
|
a new nose | rutger
Hukkie | Marije STP | Martin Mad Athlete | Hidde ~(S-|-)2v!lL~ | Steve Athell Black Rainbow | Bram Sooz | Marijke weezzz | Alies dreadlocks | Tarona eXo Freakjuh | Manon Firefly | Manon Pharmacon | Wilbert Ieme Silveria | Marlou Expl. Boy | Olga AvA AdoRe | aida Dying Bride | Kelly AePiE | Bart Crimson death | Mennuz | Menno Shah of Blah | Lester Ssjpan | Jolanda Darkstar | Danny Evil-Cherry | Sandra terror koe | eline avelon | britt OriginalMisfit | Darcy Muizzz | Iris substantial | johan harrie84|willem EPD | Kaps Ufke | Roel Ik kan 10 Mei niet. *Emo* |
Citaat:
|
Citaat:
*ziet Henny Huisman opkomen* *zingt* Surprise surprise het onverwachte is de grootste prijs. Erh dit werkt waarschijnlijk niet :S Lin Kom *beveelt* :p |
Citaat:
En ach.. dan heb jij meer Steve voor jezelf. :p |
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en en ja en eh..ja eh je kunt altijd nog wat later komen? hehe of eerder weggaan...ligt eraan hoe laat je moet optreden? |
Citaat:
|
Citaat:
laat maar :D dork! |
Citaat:
lol morgen weer ist niet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |