![]() |
gezogt goeie skatewinkel
k zoek ene goeie skatewinkel is EINDHOVEN wie weet er een??:cool:
|
de britain... of de lageja
|
Citaat:
|
kweenie bender bog nooit geweest:p
|
100 % in eindhoven
verkopen ze skateboards, kleding en schoenen en accessoires |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jip
hij zit bij die 2e hands cdwinkel in de buurt, en waar eerst de American Today zat errug cool winkeltje, maar ze hebben weinig kleding greetz |
Citaat:
de switch maybe? :p |
ohwjah, verder: Praxis, Formaido, Gamma..
voor al je acesoires;) |
100%?
Stripwinkel op de kleine [grote?] berg? Huh, en wara zit die winkel dan heb er nog nooit een egzien daaro :confused: |
Citaat:
|
stripwinkel = de eppo
dan heb je de cdotheek...in dat zijstraatje zit ie.. en das dus et zijstraatje tegenover de bullit... |
waaaaaaaaah ik ken een hele toffe, maar niet in eindhoven... (the movement)
(in the powerhouse zijn trouwens ook wel wrede dingen te vinden hoor, maar alleen voor skatestuff kan je terecht bij the movement) |
100% is in het straatje tegenover die chinese supermarkt op de kleine berg
en das volgens mij de prins hendrik straat 153 |
Citaat:
DE SWITCH IS TOG GEEN SKATEWINKEL?? of ben ik nou een mongool???:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*gaat nieuwe rood-witte-ketting hale :D* |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij heeft meneer de lamme eikel het over kleding.. Bij de switch hebben ze net zo goed skate kleding jah.. en heb jij ooit een [echte] goth gezien met rubberen spieks? nou, ik niet... en veel skaters hebben zelf of rubberen of metalen spikes :rolleyes: zijn we nu uit :gerolleyed: extra info over de switch: de switch heeft neiwue stuff binnen allemaal :p ze gaan over 2 weken beginnen met een klantenkaart :p En de 100% winkel hebben ze echt weinig vind ik :/ wat shirts en wat skateboards :/ Loose niet eens binnegweest, niet bepaald aantrekkelijk om binnen te gaan :/ EN verder, is de e-motion en de lageja al genoemd? |
Citaat:
curbs skatestore, heuvelstraat 128 naast de its |
Citaat:
|
IS er ook een skate winkel in tilburg??????????? want daar ga ik naartoe op vakantieeeeeeeeeej
|
Citaat:
Citaat:
|
okeej thnx die had ik ff niej gezien. is het wel een beetje een leuke winkel?
|
gezogt? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |