![]() |
[tekening] ogen en plukje haar
ik heb deze op de computer getekend (grafische pen) het is niet echt iets speciaals maar ik ben ook nog niet zo goed met dat pennetje. maar van de zomer krijg ik dan eindelijk een scanner (gelukkig ;)) deze heb ik als lay-out (onderdeel ervan) gebruikt voor m'n website.
http://www.geocities.com/macangelic5/personal.JPG |
ik vind het heel mooi
het is simpel en niet teveel gedoe erond ik hou daarvan het is echt heel mooi xxxxxx |
ik vind m ook wel mooi :)
|
:) whoah! thanks :)
|
tsja, hij doetet niet!!!! jammer... zo'n kruisje is ook wel mooi...
|
eigensachppen link kopieren plakken en daar sataat ie.
ik zou rechter wimpers iets anders doen verder mooi :) (heel gezicht maken?) |
Knap gedaan (y)
Mooie ogen. Behalve wat Avelon zei, rechter wimpers, niks op aan te merken. |
thanks :) ja ik had eerst een heel gezicht, maar de mond en de neus waren een beetje mislukt, waardoor het geheel een stuk lelijker werd. en toen vond ik eigenlijk alleen de ogen ook wel leuk (als lay-out dan) misschien zal ik ooit nog wel een keer een poging ondernemen om de neus en mond GOED te tekenen ;) dan zal ik het resultaat zeker posten.
|
Leuk gedaan, vooral dat oog links. Leuke stijl
|
hij is erg simpel maar dat is juist mooi... als je er een gezicht aan maakt, wordt hij meteen anders en dat kan afbreuk doen op de ogen hoor... verder (y)
|
ik vind 'm erg gaaf!!!!
|
Zeer mooi gedaan die ogen!
|
ik vind het een tof idee en wel leuk gedaan, maar als ik jouw was zou ik het linker oog iets hoger tekenen :) dat is namelijk iets verzakt volgens mij, maar voor de rest isstie (y) (y) (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |